Інформаційний центр
0(800) 500-500
У Києві 490-88-88 або 521 з мобільного (для абонентів Vodafone)

 — з питань
Інтернет-банкінгу для приватних осіб

Для клієнтів малого та середнього бізнесу
0 (800) 505-045

Центр технічної підтримки системи Інтернет-банкінгу для суб’єктів господарювання
0 (800) 505-770 - для питань із роботи в системі «Клієнт-банк»
Режим роботи Понеділок - П'ятниця (08:00 - 19:00).

Центр цілодобової підтримки з питань еквайрингу
0 (800) 500-738 У Києві: 495-91-91

Центр із врегулювання простроченої кредитної заборгованості
0 (800) 509-900 У Києві: 496 11 46

Центральний офіс
01011, Україна
м. Київ, вул. Лєскова, 9


Райффайзен Лізинг Аваль

Питання та відповіді

1. Як отримати платіжну картку FISHKA та стати учасником спільної програми винагород?

2. На яких умовах можна відкрити платіжну картку FISHKA?

3. Як нараховуються бали за Програмою винагород FISHKA?

4. Чи нараховуватимуться бали з платіжною карткою FISHKA при оплаті за покупку готівкою?

5. Як можна дізнатися про кількість нарахованих балів FISHKA?

6. Коли починають нараховуватися бали за розрахунок платіжною карткою FISHKA?

7. Як нараховуються бали за «некратну» суму або «неповну» гривню, яка сплачена за покупку у точках партнерів FISHKA або у інших торгових точках при розрахунку платіжною карткою FISHKA?

8. Чи будуть нараховуватися бали при розрахунку платіжною карткою FISHKA за кордоном або при розрахунку платіжною карткою FISHKA, відкритої до валютного (USD, EUR) рахунку?

9. Чи інші платіжні картки Райффайзен Банку Аваль окрім платіжної картки FISHKA беруть участь у програмі лояльності FISHKA?

10. Чи можуть не нараховуються бали при використанні платіжної картки FISHKA?

11. Чи існують обмеження щодо кількості нарахування балів за період (день чи місяць) за розрахунок платіжною карткою FISHKA?

12. Чи існують обмеження щодо участі у програмі лояльності для співробітників ОККО та Райффайзен Банку Аваль?

13. Чи можливо отримувати додаткові бали при розрахунках картками інших банків за умови пред`явлення платіжної картки FISHKA?

14. Як використовувати бали в рамках програми FISHKA?

15. Чи необхідно повідомляти касиру торгової точки інформацію щодо карткового рахунку для отримання балів за операції з платіжною карткою FISHKA?

16. Де можна отримати виписку по рахунку лояльності FISHKA? Чи можна отримати виписку по рахунку лояльності FISHKA в банку?

17. Як можна отримати ПІН-код доступу до програми винагород Фішка?

18. Якщо у клієнта є звичайна картка FISHKA, чи можна при випуску платіжної картки FISHKA об’єднати новий рахунок лояльності платіжної FISHKA зі звичайним рахунком FISHKA?

19. Що відбувається при поверненні товару, який оплачувався платіжною карткою FISHKA (сплачена сума повернена на картковий рахунок)?

20. Що робити, якщо бали за покупки з платіжною карткою FISHKA у точках партнерів або інших торгових точках не були нараховані?

21. Якщо картка платіжна картка FISHKA загублена або пошкоджена?

22. Чому зникають старі бали?

23. Що таке картка-брелок FISHKA?

24. Коли нараховані бали Програми FISHKA доступні до використання?

Для смартфонів

Показники Банку*

На 30 вересня 2016 р.
млрд грн
Статутний капітал6,15
Капітал8,79
Активи51,67

* згідно з МСФЗ (неаудована)

Курси валют

Райффайзен Банк Аваль*НБУ*
 куп.прод.**
$27,60028,400
29,00030,400
Руб.0,4600,480

* станом на 18.01.2017 08:54

** у т.ч. застосовуються для погашення валютних кредитів у центрах самообслуговування

 
100  $2762,979200
100  2951,967000
10  Руб.4,651400

* станом на 18.01.2017 08:56

** у т.ч. застосовуються для погашення валютних кредитів у центрах самообслуговування

$/€ 0,9360
€/$ 1,0684

Корисні посилання