«Новорічний» маркетинг #3 | Raiffeisen Bank Aval «Новорічний» маркетинг #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
«Новорічний» маркетинг #13 | Raiffeisen Bank Aval «Новорічний» маркетинг #14 | Raiffeisen Bank Aval «Новорічний» маркетинг #15 | Raiffeisen Bank Aval «Новорічний» маркетинг #16 | Raiffeisen Bank Aval «Новорічний» маркетинг #17 | Raiffeisen Bank Aval «Новорічний» маркетинг #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
19 Грудня 2019

«Новорічний» маркетинг

З кожним роком витрати українців у період новорічних свят зростають. Для бізнесу це гаряча пора, коли можна збільшити продажі за умови правильно підібраних маркетингових інструментів.

За даними компанії Research & Branding Group, за рік, з грудня 2016 по грудень 2017 року, витрати українців на придбання продуктів до новорічних свят збільшилися на 20%, на подарунки – на 40%, на інші новорічні приємності – на 50%. Щодо бюджету на святкування 2019 року, то, за даними соціологів, він зріс на 19%. Цьогоріч очікується новий стрибок.

Розглянемо, які маркетингові інструменти найефективніші в цей період.

Акції, розпродажі та бонуси

Передноворічний період у людей зазвичай асоціюється з шаленими знижками, розпродажами та можливістю отримати подарунки-бонуси. Ваше завдання – задовольнити святковий шопоголізм, забезпечивши ці запити відповідними товарами.

Щоб фінансовий результат від акцій та спецпропозицій був максимальним, слід заздалегідь подбати про достатню кількість акційної продукції на складі, а також про можливість вчасної доставки замовлень покупцям. Якщо ж розумієте, що не встигнете зробити це, обов`язково на етапі замовлення попередьте клієнтів. Краще бути чесним і заслужити лояльність, ніж підвести їх і отримати негативні відгуки та репутаційні втрати.

«Під час новорічних свят ми застосовуємо промо, тобто намагаємося залучити більше клієнтів за рахунок знижок на наші послуги. Наш досвід доводить дієвість цього інструменту як для збільшення продажів (до 25%), так і для підвищення лояльності споживачів у майбутньому», – розповідає Дмитро Зінкевич, директор компанії SUNSAY Energy, що займається впровадженням енергоефективних рішень.

Конкурси і розіграші

Один з найпопулярніших методів традиційного просування. Він успішно привертає увагу до бренда та просуває його в соцмережах. А також забезпечує віральність, збільшує впізнаваність продукту, залучає аудиторію до певних активностей та підвищує лояльність.

Новорічні лотереї

Запропонуйте кожному клієнтові, що зробить покупку у визначений часовий проміжок, стати учасником безпрограшної лотереї. Призами можуть бути, наприклад, знижка 5-10% на наступну покупку, набір з міні-версією нової колекції продукції тощо. Або ж можна підготувати вартісний приз – мобільний телефон, ноутбук тощо.

Екстра-пропозиції

Розробіть спеціальні пропозиції. До прикладу, «3 за ціною 2», «50% знижки на другу одиницю товару», «купон зі знижкою на наступну покупку» тощо. Дослідження свідчать, що люди запам`ятовують подарунки більше, ніж надані їм знижки. Цей приємний спогад стимулює їх повертатися до вас знову і знову. І ще один важливий момент: в такий спосіб ви збільшуєте продажі кількох товарних позицій і нарощуєте аудиторію наступних покупок.

Товари-подарунки

Купити рідним та друзям новорічні подарунки – задача не з простих для багатьох. Позбавте їх цього тягаря: поміркуйте, що з вашого асортименту можна віднести до категорії «новорічні подарунки». І запропонуйте цей товар з безкоштовною новорічною упаковкою.

Тізер в соцмережах

Використовуйте соцмережі ваших брендів для того, щоб занурити клієнтів у святкову атмосферу. За кілька тижнів до свят та під час них регулярно робіть пости з гарними фото та відео вашої підготовки до Нового року та Різдва, розміщуйте святковий асортимент, акційну продукцію, робіть яскраві сторіс, ролики з вашими працівниками та клієнтами. Це допоможе людям відчути себе частиною святкової магії і стане своєрідним магнітом, який привабить їх до вашого магазину чи на сайт.

Післясвяткові продажі

Пік продажів припадає на передсвяткові дні, а по закінченні святкувань люди зазвичай економлять. Та придбати щось за неймовірно привабливою ціною охочі завжди знайдуться. Для вас це гарна нагода продати зі складу залишки продукції. Поставте на неї мінімально допустиму ціну, і у вас з’явиться шанс отримати порожні полиці, які можна заповнити новинками сезону.

Олена Еро, координатор проекту Unlimit Ukraine в Європейській Бізнес Асоціації

Новорічний сезон – гаряча пора для рекламників та маркетологів. Для малого бізнесу це чудова нагода пожвавити свою онлайн- та офлайн-активність, посилити комунікацію з аудиторією, нагадати про себе, здивувати та порадувати своїх клієнтів. Але варто планувати свої святкові рекламні кампанії заздалегідь, аби зустріти «високий сезон» підготовленим. До того ж малому бізнесу складно конкурувати з великими магазинами, отже раджу сфокусуватися на своїй нішевій категорії та зробити акцент на персональному підході до покупців або ж кооперуватися з іншими малими брендами для того, щоб розказати про себе більшій аудиторії.