Реклама, яка точно працює #3 | Raiffeisen Bank Aval Реклама, яка точно працює #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Реклама, яка точно працює #13 | Raiffeisen Bank Aval Реклама, яка точно працює #14 | Raiffeisen Bank Aval Реклама, яка точно працює #15 | Raiffeisen Bank Aval Реклама, яка точно працює #16 | Raiffeisen Bank Aval Реклама, яка точно працює #17 | Raiffeisen Bank Aval Реклама, яка точно працює #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
16 Вересня 2020

Реклама, яка точно працює

Для початку Євген Шевченко асновник digital агентства UAMASTER радить детально продумати шлях вашого користувача. Коротенько нагадаємо, що шлях користувача – це історія зіткнення клієнта з вашим товаром або послугою, яка проходить такі етапи:

• Знайомство клієнта з товаром або послугою.

• Інтерес до товару чи послуги.

• Бажання придбати товар.

• Дія (успішна операція).

На кожному з цих пітстопів існує безліч неочевидних кроків користувача, які впливають на його рішення про покупку. І на кожному з цих кроків ви повинні бути достатньо переконливими. Перший важливий крок, який не можна пропустити на початковому етапі: перевірте правильність зазначення адреси, номера телефону і робочих годин у всіх ваших точках присутності в інтернеті: сайт, профілі в соціальних мережах, підпис в Email-листах, Google картах тощо. Це особливо актуально сьогодні, тому що через карантин багато компаній були тимчасово закриті, змінили офіс або графік роботи. Якщо ваш магазин працює з 9:00 до 19:00, але на вашому сайті написано «з 9:30 до 17:00», а на Google картах зазначено «закрито», то навряд чи варто очікувати потоку потенційних клієнтів у вечірні години. «Якщо у вас кілька офлайн торгових точок, вкажіть точні адреси, години роботи, діючі номери телефонів для кожної з них», – акцентує увагу Шевченко.

Якщо ви плануєте рекламувати тільки одну з торгових точок, наприклад, в зв'язку з відкриттям або проведенням акції, Шевченко радить створити окрему посадочну (лендингову) сторінку, куди буде вести посилання з рекламного оголошення. Обов'язково дайте актуальну інформацію про акцію або товар/послугу, адресу найближчої точки з картою крупно, діючий номер телефону, години роботи. Нижче розмістіть інші адреси ваших торгових точок.

Припустимо, вам необхідно запустити рекламну кампанію про появу нової осінньої колекції одягу у вашій мережі магазинів в різних містах. Або розповісти про нову пропозицію мережі кав'ярень в різних районах одного міста. Реальний приклад: торговельна мережа з 18 магазинів одягу в 10 містах України. Список магазинів відсортований за назвами міст. Заходячи за оголошенням, жителі Вінниці та Житомира побачать потрібний їм адресу відразу. А відвідувачі з Луцька або Чернівців будуть змушені шукати своє місто та адресу магазину десь внизу сторінки, а значить – підприємець може їх втратити. Правильний сценарій: зробити не одну велику, а окремі рекламні кампанії на кожне місто чи район міста, показувати банер з найближчою адресою, вести на окрему посадочну сторінку сайту, де ця адреса вказана першою в списку.

Багаторічний досвід роботи digital-агентства UAMASTER доводить: для геозалежних бізнесів зазначення адреси в банері або текстовому оголошенні збільшує клікабельність реклами в середньому на 20%.

Локалізуйте сайт

Під час підготовки контенту на сайт обов'язково застосовуйте геомаркетинг. Пошуковики розуміють запити користувачів з конкретною географічною прив'язкою: «салон краси на Хрещатику», «Піца на Сумській», «аптека на Дерибасівській» тощо.

Щоб ваш бізнес частіше знаходили клієнти завдяки пошуковій видачі за подібними геозапитами, необхідно провести низку таких робіт з оптимізації сайту:

● додати дані на сайт: повну адресу і номер телефону;

● розмістити додаткові SEO-тексти з вашими ключовими запитами разом з назвою району, мікрорайону (це можуть бути огляди «Кращі ресторани Печерська», поради «Як вибрати приватну школу в Ірпені» тощо);

● додати компанію в Google My Business;

● зареєструвати компанію в місцевих довідниках і каталогах;

● додати компанію на онлайн-карти;

● оптимізувати сайт під голосовий пошук.

Використовуйте Карти з відгуками

Перше, що бачить потенційний клієнт в результатах пошукової видачі, це інформація з Карт. Часто компанію легше і швидше знаходять через сервіси Карт, і навіть адресу сайту знаходять через Карти, особливо коли власний сайт погано розкручений і знаходиться низько в пошуковій видачі.

Зверніть увагу на повноту оформлення вашого профілю на Картах (і не тільки на Google, але і OpenStreetMaps, Foursquare): назва компанії, опис діяльності, розклад, якісні фотографії, сайт, телефон, оцінка та відгуки.

68% інтернет-користувачів перед здійсненням покупки читають в онлайні відгуки про товар і продавця. 48% користувачів вважають за краще здійснювати покупки у компаній з рейтингом вище 4 балів з п'яти.

Використовуйте різні механіки отримання відгуків клієнтів. Наприклад, короткі push-повідомлення людям, які вас відвідали, з проханням залишити відгук. Метод добре підійде для салонів краси, медцентрів, кафе, всіх компаній, які надають послуги. Також ви можете надсилати клієнтам після відвідування вашого кафе чи магазину SMS, повідомлення в Viber або Email з проханням залишити відгук. (Головне – не використовуйте всі канали одночасно, попереджає Шевченко.) Стимулювати отримання відгуків можна не тільки в онлайні, але і в точці продажу. Наприклад, за відгук на Google-картах кафе «Хінкальна» в Полтаві дарує десерт, а шиномонтаж «Garazh» (Київ) надає 10%-ву знижку.

Аналітика локального маркетингу

В акаунті Google My Business ви можете побачити, як користувачі знайшли вашу компанію – через пошукову систему або Google Maps. Також є дані про дії аудиторії під час відвідування сайту; запити про те, як дістатися, телефонні номери або перегляд фотографії.

Шевченко зазначає: «Уважно аналізуйте дані рекламних кампаній Google і Facebook, зіставляйте їх зі статистикою візитів у ваші офлайн-точки та з даними про продажі. Для кожної офлайнової точки продажів збирайте статистику окремо». Тестуйте різні креативи і рекламні формати, щоб визначити найефективніші сценарії просування.