Секрети підкорення Facebook 2019 #3 | Raiffeisen Bank Aval Секрети підкорення Facebook 2019 #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Секрети підкорення Facebook 2019 #13 | Raiffeisen Bank Aval Секрети підкорення Facebook 2019 #14 | Raiffeisen Bank Aval Секрети підкорення Facebook 2019 #15 | Raiffeisen Bank Aval Секрети підкорення Facebook 2019 #16 | Raiffeisen Bank Aval Секрети підкорення Facebook 2019 #17 | Raiffeisen Bank Aval Секрети підкорення Facebook 2019 #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
23 Травня 2019

Секрети підкорення Facebook 2019

Секрет правильного та успішного просування в соціальних мережах, зокрема й Facebook, - оперативне реагування на всі зміни, оновлення й алгоритми. Ми довідалися у експертів про основні секрети успішного підкорення в 2019 році однієї з найпопулярніших соцмереж.

Дослідники компанії BuzzSumo – одного з найбільш популярних сервісів для аналітики соціальних каналів та управління контент-маркетингом – проаналізували 777 млн постів з різних сторінок, що були розміщені в 2018 році в Facebook. Отримані результати дозволили їм скласти низку рекомендацій успішного постингу в цій соціальній мережі.

КОНТЕНТ

Найефективніший тип посту – відео. Повідомлення з ними дають на 59% більшу залученість, ніж пости з іншим контентом. Причому найоптимальніша тривалість відео – 3-5 хв. Саме вони мають найбільшу кількість повного перегляду.

Щодо відеоконтенту, який найбільше привертає увагу користувачів, до п`ятірки лідерів потрапили ролики наступної тематики:

  • Їжа
  • Фешн та краса
  • Тварини (домашні улюбленці)
  • Відеоінструкції на тему «зроби сам»
  • Жарти та гуморТож якщо хочете, щоб ваш відеоконтент був цікавим користувачам Facebook, давайте їм більше таких роликів. На другому місці за рівнем залученості користувачів – пости із фото. І замикають трійку лідерів дописи із фотографіями.Найбільш ефективний мікс контенту:
  • 70% пости з відео
  • 20% пости із фото
  • 10% пости з лінками
  • ЧАС ПОСТИНГУ

Найкращий час для постингу – з 21 до 23 год. Саме тоді користувачі, завершуючи свої повсякденні справи, починають серфити інтернет. Табл 2. Найкращі дні для розміщення постів – вихідні. Більше того, за словами дослідників BuzzSumo, недільні пости мають найвищий рівень залученості.

ДОВЖИНА ПОСТІВ

Якщо хочете збільшити шанси прочитання своїх постів, робіть вступ до них не довшим ніж 50 знаків. У соцмережі надзвичайно велика кількість інформації. Щоб привернути увагу до своїх повідомлень, досить однієї секунди. Якщо початок допису цікавий, то шанси на те, що користувач прочитає його до кінця, значно зростають.

ЩОДО ПОШИРЕННЯ

Збільшити охоплення аудиторії допомагає шерінг постів користувачами. Експертні дослідження свідчать, що люди діляться інформацією з п`яти причин:

  • Щоб радувати інших цікавим та корисним контентом
  • Щоб ідентифікувати та презентувати себе іншим
  • Щоб розвивати відносини
  • Для самореалізації
  • Для поширення інформації про проблеми, продукти чи бренди

Робіть пости цікавими та корисними, враховуючи наведений вище перелік, і матимете бажані поширення посту.

Зрештою, зайдіть на власну сторінку в Facebook та подивіться свої дописи. Як давно ви шерили щось зі сторінки брендів та яку саме інформацію? Що спонукало вас це зробити? Коли ви зрозумієте, чим керувалися, поширюючи інформацію від того чи іншого бренда, вам стане простіше дати своїм потенційним клієнтам інформацію, якою вони б захотіли поділитися.

Ми зібрали для вас рекомендації експертів, які базуються на найсвіжіших аналітичних даних. Нехай вони стануть лише канвою дорожньої карти просування вашого бренда в Facebook. А чіткі та жирні лінії рекомендуємо накреслити лише після того, як протестуєте всі рекомендації та побачите, що для вашого бренда працює на 100%, а що потрібно підігнати саме під вас.

Антон Воронюк, керівник академії онлайн-маркетингу WebPromo Experts

Весь маркетинг у Facebook починається з аналітики. Ключове завдання цієї соцмережі – привести людину на ваш сайт, де вона зробить покупку. Щоб зрозуміти, з якого саме посту, публікації чи відео у Facebook прийшов користувач, рекомендую використовувати такі сервіси, як Bit.ly. Вони скорочують лінки на відповідну сторінку сайту. Саме їх потрібно додавати в пост. Цей ресурс має внутрішню статистику по переходах, яку можна відстежувати, створивши акаунт на сайті. Аналізуючи переходи по кожному посту, можна зробити висновок, чи «зайшов» контент вашій аудиторії та чи варто його використовувати надалі, масштабувати тощо.

Ще одним важливим інструментом для розуміння, з якого саме посту був перехід на сайт, є URL Builder. Цю статистику можна побачити в Google Analytics. Ці сервіси допомагають перетворити Facebook із «чорної скрині», де можна було побачити лише загальну кількість переходів із соцмережі на сайт, на відкрите джерело з детальною інформацією.

Варто також аналізувати ваших конкурентів. Інструментом, що допоможе побачити звідки саме приходить їхня аудиторія, є Similarweb. Сюди ви додаєте сайт конкурента та аналізуєте, який відсоток трафіка до них доходить безпосередньо із соціальних мереж та, зокрема, із Facebook.