Соціальні мережі для бізнесу #3 | Raiffeisen Bank Aval Соціальні мережі для бізнесу #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Соціальні мережі для бізнесу #13 | Raiffeisen Bank Aval Соціальні мережі для бізнесу #14 | Raiffeisen Bank Aval Соціальні мережі для бізнесу #15 | Raiffeisen Bank Aval Соціальні мережі для бізнесу #16 | Raiffeisen Bank Aval Соціальні мережі для бізнесу #17 | Raiffeisen Bank Aval Соціальні мережі для бізнесу #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
10 Січня 2020

Соціальні мережі для бізнесу

В Україні за підтримки ініціативи ЄС EU4Business і Європейського банку реконструкції та розвитку запущена соціальна платформа Merezha, де власники українського бізнесу можуть знаходити консультантів.

Представники малого і середнього бізнесу зможуть без зусиль знайти консультантів і фахівців різних напрямків для вирішення завдань, що стоять перед компанією. У цьому повинна допомогти нова соціальна мережа Merezha, яка зведе бізнесменів і консультантів у форматі, схожому на застосунок для онлайн-знайомств.

Проект Merezha створений агентством ISD Group і запущений в рамках ініціативи Європейського Союзу EU4Business за підтримки Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР). Представник ЄБРР Павло Вдович розповідає, що Merezha - це маркет-плейс експертів з елементами соціальної мережі.

Уже зараз підприємці можуть переглянути десяток відеопрезентацій експертів і підписатися на тих, хто їм подобається. Позитивне перше враження дозволяє сторонам організувати діалог. Креативний директор ISD Group Віктор Шкурба говорить, що це аналог «Тіндера» для бізнесу.

За допомогою нової соцмережі консультанти отримають можливість з меншими витратами пропонувати свої послуги, а також збільшити аудиторію знайомих, яким можуть бути цікаві їхні послуги. Бізнес буде менше побоюватися ситуацій, коли доводиться укладати договір з агентством, воно ж може змінювати експертів залежно від власних планів і завдань. У Merezha експерти представляють самі себе, не «підв'язуючись» під конкретну компанію.

Метою платформи є виведення українських підприємств на новий рівень за допомогою залучення центрів підтримки бізнесу і бізнес-експертів, говорять автори проекту на офіційному сайті. «Merezha фокусує свої зусилля на середніх і малих підприємствах, стартапах та майбутніх бізнесах, оскільки саме вони створюють робочі місця, конкуренцію на ринку і закладають фундамент здорової економічної системи країни», - відзначили творці Merezha. В майбутньому платформа має намір відкрити доступ до даних про стан малого і середнього бізнесу в Україні.