Тонкощі івент-маркетингу #3 | Raiffeisen Bank Aval Тонкощі івент-маркетингу #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Тонкощі івент-маркетингу #13 | Raiffeisen Bank Aval Тонкощі івент-маркетингу #14 | Raiffeisen Bank Aval Тонкощі івент-маркетингу #15 | Raiffeisen Bank Aval Тонкощі івент-маркетингу #16 | Raiffeisen Bank Aval Тонкощі івент-маркетингу #17 | Raiffeisen Bank Aval Тонкощі івент-маркетингу #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
23 Липня 2019

Тонкощі івент-маркетингу

Є бізнес-завдання, які краще вирішувати за допомогою івент-маркетингу. Про те, як підготувати та провести успішний захід, розповідає керівник департаменту маркетингу юридичної фірми «Антіка», екс-голова PR-комітету Європейської Бізнес Асоціації Тетяна Калашнюк.

Іноді, щоб вивести на ринок новий продукт чи презентувати послугу, збільшити клієнтський портфель чи розширити коло бізнес-партнерів, найкраще провести захід. Перш ніж братися за організацію, потрібно відповісти на 5 важливих питань.

Важливі питання

Які бізнес-завдання будуть вирішені за допомогою заходу?

Кожен крок має працювати на бізнес. Наприклад, якщо ви виводите на ринок новий продукт, то бізнес-завдання презентаційного івенту не «розповісти про новинку», а, наприклад, «отримати 50 передзамовлень», «продати 200 одиниць продукції протягом місяця» тощо. Саме вимірювані результати, в грошовому чи натуральному еквіваленті, дозволять оцінити ефективність заходу.

Хто цільова аудиторія?

Ви маєте продумати її до найменших дрібниць: стать, вік, дохід, де живе та чим захоплюється, які має болі та потреби тощо. Чим краще відчуваєте свою ЦА, тим більша ймовірність, що вона прийде на ваш захід, де ви, закривши її гештальти, зможете досягти своїх бізнес-цілей.

Яким буде формат заходу?

Він залежить від цілей, яких ви хотіли б досягнути. Рекомендую звернути увагу на нетрадиційні формати: презентація у ТED-форматі, печа-куча, заходи на відкритому повітрі, meetup, квести тощо.

Який план заходу?

Пропишіть покроково, що та як має відбуватися, скільки триватиме кожен етап, хто відповідатиме за кожну робочу зону.

Який бюджет?

Від цього залежатиме і формат заходу, і його розмах. Хоча, невисокий бюджет не завжди є стримуючим фактором. Залучайте партнерів, мисліть креативно, і все буде якнайкраще.

Недрібні дрібниці

Чим краще ви продумаєте та підготуєте захід, тим успішнішим він буде. Пропоную кілька порад, які спростять вам роботу.

  • Підготуйте чек-лист з переліком головних завдань та максимально деталізованими кроками, які потрібно зробити, і таймінгом.
  • Розподіліть обов`язки в команді. Кожен має чітко знати зону своєї відповідальності. Також має бути головний, що знає найдрібніші деталі всього заходу й зможе в критичні моменти оперативно виправити ситуацію.
  • Ідентифікація команди. Це важливо в тих випадках, коли захід є масштабним і потрібно дати учасникам можливість швидко розпізнати організаторів. Для членів оргкомітету можна зробити брендовані футболки чи одягнути в одяг одного кольору тощо.
  • Чат для організаторів. Домовтеся, щоб під час підготовчого періоду та проведення заходу усі були на зв`язку. Повідомлення мають бути короткими й по суті. Це допомагає максимально оперативно вирішувати операційні питання та форс-мажорні ситуації.
  • Залучення волонтерів. Якщо у вас немає команди, залучайте для організації та проведення івенту волонтерів. Та пам`ятайте, що вони мають отримати щось корисне від допомоги вам. Наприклад, можливість безкоштовно послухати спікерів, отримати зразки вашої продукції тощо.
  • Локація для заходу. Обговорюйте з орендодавцями усі деталі: час, коли ви заїдете для підготовки івенту та залишите локацію, наявність системи кондиціонування, кількість санвузлів, відповідальних за прибирання тощо. Приїдьте напередодні з оргкомандою і пройдіться детально по всіх точках та по програмі заходу, перевірте, чи все працює тощо. У день самого заходу приїдьте на 1,5-2 години раніше.
  • Промоція заходу. Найкращий майданчик для цього – соцмережі, зокрема Фейсбук. Там можна створити подію та точно таргетувати на вашу ЦА. В описі події пишіть конкретно й по суті, без особливої лірики. Також подбайте про якісні картинки для постів та обкладинок заходів. Їх можна завантажити, до прикладу, із сайту безкоштовних зображень crello.com. Там також можна сконструювати потрібний дизайн. Якщо ви робите захід з партнерами чи його підтримують лідери думок, попросіть їх поділитися анонсом на своїх сторінках у соцмережах. Це допоможе залучити більше учасників.
  • WOW-ефект. Спробуйте приємно здивувати учасників вашого заходу.  
  • План Б. Продумайте, що ви робитимете у випадку форс-мажорної ситуації – наприклад, якщо піде дощ під час івенту на відкритому повітрі або ж вимкнеться світло.
  • Кава-брейк. Вона є доцільною, якщо захід триває понад три години.
  • Професійна фотозйомка. Це хороший привід, щоб про вас розповідали знову і знову, поширюючи фото із заходу в соцмережах.
  • Зворотній зв`язок. Запитайте в учасників про їхнє враження від заходу: що сподобалося, що було корисного, над чим варто попрацювати. Враховуйте це під час наступних івентів. Розішліть фото та відео із заходу. Напишіть окремі пости вдячності партнерам.

Нехай кожен захід, який ви проводитимете, буде вдалим та допоможе якнайкраще вирішити ваші бізнес-завдання.