Як підготувати інтернет-магазин до новорічного періоду #3 | Raiffeisen Bank Aval Як підготувати інтернет-магазин до новорічного періоду #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Як підготувати інтернет-магазин до новорічного періоду #13 | Raiffeisen Bank Aval Як підготувати інтернет-магазин до новорічного періоду #14 | Raiffeisen Bank Aval Як підготувати інтернет-магазин до новорічного періоду #15 | Raiffeisen Bank Aval Як підготувати інтернет-магазин до новорічного періоду #16 | Raiffeisen Bank Aval Як підготувати інтернет-магазин до новорічного періоду #17 | Raiffeisen Bank Aval Як підготувати інтернет-магазин до новорічного періоду #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
18 Грудня 2019

Як підготувати інтернет-магазин до новорічного періоду

Передноворічний період – найкращий час для отримання максимальної вигоди для бізнесу. В ці дні, за даними досліджень, українці витрачають на 20% більше заощаджень, ніж у будь-яку іншу пору. Якщо правильно підготуватися, можна не лише збільшити прибуток, але й продати залишки продукції та підняти свій сайт у пошуковій видачі.

До новорічного ажіотажу готується ледь не кожен бізнес в Україні. Щоб вирізнитися з-поміж конкурентів та потрапити зі своїми пропозиціями в поле зору потенційних покупців, потрібно ретельно підготуватися. Особливо це стосується сайту вашого інтернет-магазину. Пропонуємо п`ять кроків, які варто зробити для успішного старту передноворічних продажів.

Крок 1. Стратегічний

Визначте період, протягом якого триватимуть святкові акції, розпродажі, спецпропозиції. Поставте цілі: скільки та якої продукції ви б хотіли продати за цей період. Забезпечте на складі наявність достатньої кількості товару. Переконайтеся, що сайт інтернет-магазину працюватиме безперебійно, ваші працівники надаватимуть бездоганний сервіс, а логістика відлагоджена до автоматизму.

Також продумайте контент-план на передсвятковий період: які пости розміщуватимете в соцмережах, якою буде е-мейл розсилка, контекстна реклама тощо.

І надзвичайно важливий крок: переконайтеся, що співробітники, задіяні на кожній ділянці та процесі, знайомі з планом дій та знають свої завдання.

Крок 2. Креативний

Святкові акції – це найпоширеніший та найдієвіший маркетинговий інструмент в період свят. Щоб змусити клієнтів повертатися до вашого магазину частіше, сформувати лояльне ставлення до бренда та продати якомога більше номенклатурних позицій, створіть унікальні рекламні акції для кожного свята. Нехай до святого Миколая буде один набір продукції за акційними цінами, на Новий рік – інший, на Різдво – третій. Промо спецпропозицій запускайте завчасно, щоб покупці знали, яку продукцію вони зможуть придбати в той чи інший період, та були в очікуванні часу Х.

Крок 3. Унікальний

Розробіть унікальні цільові сторінки – Landing Page: для новорічних, різдвяних пропозицій тощо. Їх слід оформити відповідним чином – у святковий дизайн. Якщо часу на створення лендінгу немає, «одягніть» у новорічний «декор» сам сайт. До прикладу, в «шапці», на сторінці акційних пропозицій розмістіть святкові елементи. Люди прагнуть не лише придбати товар за привабливими цінами, але й отримати приємні емоції, відчути дух свята. Емоційний елемент є важливою складовою для формування лояльності споживачів.

Крок 4. Персоналізаційний

Щоб рекламна кампанія була ефективною, перед запуском зробіть А\В тестування лендінгу, акційних розсилок тощо.

МІНІ-СЛОВНИК
А\В-тестування – маркетингове дослідження, суть якого полягає в тому, що в тестовому режимі запускається, до прикладу, два варіанти лендінгу, акційних розсилок і т.д., які відрізняються одним параметром (заголовком, кнопкою, зображеннями тощо). Половині користувачів демонструють варіант А, іншій – В, а потім аналізують, і який з них виявився більш ефективним (зроблено більше покупок, замовлень тощо), той і запускають в промоцію.

Адаптуйте тексти і пропозиції на сайті під високочастотні запити пошукових систем. Це дозволить підвищити відвідуваність вашого магазину та збільшити рівень покупок. Інформацію про запити, які найчастіше вводять в пошуковик користувачі, можна знайти в програмах аналітики. Наприклад, у Google Trends.

Налаштуйте персоналізовані пропозиції, орієнтуючись на минулі замовлення клієнтів, вміст їхніх покинутих кошиків, поведінку на сайті, демографічні характеристики, сімейний стан тощо.

Крок 5. Технічний

Створіть новорічні та різдвяні URL-адреси: сторінки, розроблені спеціально під святкову промокампанію, мають вищий рейтинг у пошукових системах та викликають більше довіри в користувачів.

До запуску святкових кампаній перевірте швидкість завантаження сайту. З цим вам допоможе сервіс Pingdom.com. Для того, щоб не було перебоїв із завантаженням сайту, на період свят краще перейдіть на більш розширений трафік хостингу.

Результати дослідження, проведеного компаніями GfK та OLX влітку 2019 року, свідчать, що близько 75% покупок здійснюється через мобільні пристрої. Тому перевірте, як ваш сайт працює на популярних мобільних пристроях. Це можна зробити за допомогою сервісу Think with Google.

Поставте на сайті лічильник, що показуватиме час, який залишився до завершення акційних пропозицій. Нехай ваші новорічні пропозиції та інтернет-магазин будуть максимально привабливими та дадуть заплановані бізнес-результати.