Запрошуємо компанії та ФОП пройти процедуру обов’язкової повторної ідентифікації зручним способом.
Як пройти повторну ідентифікацію:
1. Заповніть опитувальник та підготуйте документи відповідно до переліку документів внизу сторінки.
2. Підпишіть заповнений опитувальник та всі документи Кваліфікованим електронним підписом для передачі в електронній формі або підписом уповноваженої особи та печаткою на папері для передачі поштовим зв'язком або кур'єром.
3. Відправте всі документи в банк та чекайте на відповідь співробітника банку.
Як передати документи в Банк:
1. За допомогою нового Raiffeisen Business Online (відео-інструкція)
2. Заповнити онлайн форму на цій сторінці.
3. Надати документи безпосередньо у відділення банку або направити їх поштовим / кур’єрським зв’язком на адресу відділення банку.
Як правильно підписати документи:
1. Електроні документи, що передаються в банк, мають бути підписані КЕП - кваліфікованим електронним підписом.
2. Електроні документи, що передаються через Новий Raiffeisen Business Online можуть бути підписані КЕП або електронним підписом інтернет банкінгу.
3. Паперові документи мають бути завірені підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності).
Які документи необхідно надати:
Перелік документів для ФОП
Перелік документів для юридичної особи
Як підписати документи КЕП
Форми опитувальників та інструкції з передачі документів за посиланням https://www.aval.ua/documents/korporativnomu-biznesu/identyfikatsiia
У разі виникнення питань звертайтеся за телефоном - 0 800 50 50 45.