Інформаційний центр
0(800) 500-500
У Києві 490-88-88 або 521 з мобільного (для абонентів Vodafone)
068 490 08 88 з мобільного (для абонентів Київстар)

 — з питань
Інтернет-банкінгу для приватних осіб

Для клієнтів малого та середнього бізнесу
0 (800) 505-045

Центр технічної підтримки Райффайзен Бізнес Онлайн та Інтернет-банкінгу для суб'єктів господарювання
0 (800) 505-770У Києві: 495-41-40

Режим роботи: понеділок - п'ятниця (08:00 - 19:00).

Інформаційний центр підтримки бізнес-клієнтів з питань валютного регулювання:
0 (800)500-025 Режим роботи: понеділок – п'ятниця (09:00 – 18:00).

Центр цілодобової підтримки з питань еквайрингу
0 (800) 500-738 У Києві: 495-91-91

Центр із врегулювання простроченої кредитної заборгованості
0 (800) 509-900 У Києві: 496 11 46

Інформування осіб про пов'язаність із банком

Центральний офіс
01011, Україна
м. Київ, вул. Лєскова, 9


Райффайзен Лізинг Аваль

Інтернет-комерція — програми Verified by Visa і MasterCard SecureCode

Райффайзен Банк Аваль разом з компанією «Український процесінговий центр» — сертифікованим провайдером електронних платежів — пропонує співробітництво інтернет-магазинам у сфері інтернет-еквайрінгу, зокрема з прийому платіжних карт для оплати товарів і послуг через мережу інтернет.

Наші партнери з інтернет-еквайрінгу:

  • беруть участь у глобальних програмах безпечних платежів Verified by Visa і MasterCard SecureCode;
  • надають своїм клієнтам можливість оплачувати придбані товари і послуги через інтернет-сайт магазину за допомогою платіжних карт, емітованих будь-яким українським банком;
  • підвищують свою конкурентноздатність і збільшують обсяги продажу за рахунок нових клієнтів — власників платіжних карт і в зв’язку із зростанням кількості покупок одним клієнтом;
  • завдяки участі банку і провайдера електронних платежів у програмах Verified by Visa і MasterCard SecureCode дають можливість торгово-сервісним підприємствам автоматично стати учасниками цих програм, проводити операції у безпечному середовищі та мінімізувати ризики шахрайських платежів;
  • одержують унікальну можливість зосередити свої зусилля безпосередньо на веденні бізнесу, оскільки процеси одержання реквізитів карток і проведення авторизації забезпечуються ресурсами платіжного сервера і хостової системи «Українського процесінгового центру».

Для підключення до системи електронної комерції необхідно:

  1. Надати в банк чи УПЦ коротку інформацію про своє підприємство: назва, місцезнаходження, час існування юридичної особи; види діяльності; види діяльності в сфері інтернет; опис товарів/послуг, що передбачається продавати через інтернет; рівень щомісячного обороту за останні три місяці; мінімальна, максимальна і середні вартість товару/послуги, що продаються через сайт; очікуваний рівень щомісячного обороту; цільова аудиторія продажу (територіально: Київ, регіони, Україна, закордон); контактна інформація та ін.
  2. Зв’язатися з компанією УПЦ, що забезпечує технічну і процесінгову підтримку проекту, для обговорення технічних питань.
  3. Після узгодження підписати договір з банком «Райффайзен Банк Аваль», менеджери якого нададуть необхідну інформацію і документацію з питань підключення електронної торгової системи (інтернет-магазину) до платіжного сервера. Фахівці УПЦ забезпечать доступ до тестової версії платіжного сервера для налагодження ПЗ інтернет-магазину, нададуть і допоможуть інтегрувати в ПЗ магазину апаратні засоби аутентификації та електронного підпису.

Схема транзакції в системі електронної комерції:

  • Клієнт заходить на сайт торговця, вибирає необхідний товар і вибирає спосіб оплати «КРЕДИТНОЮ КАРТКОЮ».
  • Після цього він автоматично переключається на сервер УПЦ, де вводить конфіденційну інформацію (номер картки, exp. date., код CVV).
  • Сервер УПЦ зв’язується з відповідною платіжною системою (Visa, Mastercard) для одержання коду авторизації при наявності необхідної суми коштів на рахунку клієнта.
  • При одержанні коду авторизації на сервер магазина приходить підтвердження наявності коштів на рахунку клієнта і списання необхідної суми в оплату за обраний товар/послугу.
  • Після одержання позитивної відповіді торговець надає клієнту обраний ним товар/послугу.
  • Через кілька днів гроші за наданий товар/послугу (за винятком комісії банку) зараховуються на рахунок торговця.

До оплати приймаються кредитні картки, емітовані всіма банками світу, у т.ч. Visa Electron/ Maestro (останні — тільки при наявності в банку-емітента відповідної системи аутентифікації).

Додаткову інформацію про технологію прийому інтернет-платежів можна знайти на сайті www.ecommerce.upc.ua.

Центр цілодобової підтримки з питань інтернет-еквайрингу

0 (800) 500-738 (безкоштовно по всій території Україні для дзвінків зі стаціонарних телефонів)

+380 44 495-91-91

електронна адреса: acq.service@aval.ua

Український процесінговий центр

04073, м.Київ, пр-т Московський, 9

тел.: +380 44 461-85-92

електронна пошта: ec@upc.ua

Для смартфонів

Показники Банку*

на 30 червня 2018 р.
млрд грн
Статутний капітал6,15
Капітал9,29
Активи68,41

* згідно з МСФЗ(неаудована)

Курси валют

Райффайзен Банк Аваль*НБУ*
 куп.прод.**
$27,70028,150
31,50032,000
Руб.0,4120,422

* станом на 22.01.2019 08:45

** у т.ч. застосовуються для погашення валютних кредитів у центрах самообслуговування

 
100  $2794,859700
100  3175,519600
10  Руб.4,211400

* станом на 22.01.2019 08:47

** у т.ч. застосовуються для погашення валютних кредитів у центрах самообслуговування

$/€ 0,8801
€/$ 1,1362

Корисні посилання