Інтернет-банкінг “Raiffeisen Online”
Завантажити Завантажити
Ukr
Інтернет-банкінг Перекази та Платежі
Заходи безпеки

Інформаційна безпека Raiffeisen Online

Слідуйте цим порадам, щоб користуватися Інтернет-банкінгом безпечно.

Пам’ятка з безпечного користування системою

1. Налаштування робочого пристрою
1. Налаштування робочого пристрою

- Підключайтеся до системи тільки з надійних робочих станцій, на яких встановлено антивірусне програмне забезпечення.

- При вході в систему впевніться, що в адресному полі веб-браузера знаходиться адреса саме системи Raiffeisen Online.

- При підключенні до Raiffeisen Online перевірте наявність значка  «Замок» у вікні браузера, що свідчить про ввімкнене шифрування.

- Про встановлення безпечного з’єднання між браузером Користувача та сервером Банку свідчить цифровий (електронний) сертифікат. Перевірте надійність надавача, дійсність сертифікату та термін його дії. Так виглядає дійсний сертифікат системи Raiffeisen Online:


- Встановіть на робочому комп’ютері операційну систему, що регулярно оновлюється, найсвіжішу версію веб-браузера та програмне забезпечення захисту -  ліцензійну антивірусну систему, антишпигунське програмне забезпечення (antispyware) та програмний персональний мережевий екран (файервол, брендмауер). На ринку існує низка програмних комплексів, які поєднують функції антивірусу, мережевого екрана, антишпигунського та інших програмних засобів, призначених для захисту робочих станцій.

- На комп’ютерах з операційною системою Windows активуйте функцію автоматичного оновлення операційної системи.

- Постійно оновлюйте нтивірусні бази даних та бази сигнатури антишпигунського програмного забезпечення.

- Щотижня або частіше здійснюйте повне сканування робочої станції для виявлення вірусів та зловмисного програмного забезпечення.

- Не встановлюйте на робочу станцію програмне забезпечення із ненадійних джерел (публічні бібліотеки програмного забезпечення, програми в електронних повідомленнях тощо).


2. Політика використання паролів
2. Політика використання паролів

- Переконайтесь, що за вами ніхто не спостерігає, коли ви вводите пароль.

- Перед тим, як змінити пароль, перевірте сертифікат безпеки банківського сервера.

- Не використовуйте функцію збереження паролів, яку може запропонувати веб-браузер.

- Зберігайте PIN-код та свій власний пароль у недоступному для інших місці.

- Зберігайте логін та PIN-код окремо. Після того, як зітрете захисне покриття з PIN-коду на картці ідентифікації клієнта, відламайте частину картки по лінії перфорації та зберігайте одну частину окремо від іншої.

- Використовуйте надійний пароль: від 8 до 20 символів; мінімум 1 мала та 1 велика літери, мінімум 1 цифра та мінімум 1 спеціальний знак; чотири останні паролі не повинні співпадати. Термін дії паролю – 90 днів.

3. Базові правила безпеки при використанні системи «Райффайзен Онлайн»
3. Базові правила безпеки при використанні системи «Райффайзен Онлайн»

- Після відкриття сесії перевіряйте дату останнього входу до системи та відстежуйте історію операцій в системі «Райффайзен Онлайн» за допомогою меню «Мої дії».

- Якщо Ви підключені до системи, не залишайте робочу станцію без нагляду.

- Сесія має бути закрита через посилання Вихід та закриття вікна веб-браузера.

- Якщо здійснюєте вхід у систему в публічних місцях, перед закриттям вікна браузера очистіть буфер браузера та видаліть тимчасові файли та cookies.

- Не переглядайте інші сайти в тому ж веб-браузері, коли працюєте в системі «Райффайзен Онлайн».

- Стежте за тривалістю веб-сесії - задля безпеки вона обмежена десятьма хвилинами.

- Для навігації в системі використовуйте виключно посилання і кнопки системи «Райффайзен Онлайн», а не кнопки навігації браузера (наприклад «Вперед» / «Назад»).

- Звертайте увагу на повідомлення веб-браузера про небезпеку.

4. Потенційні загрози
4. Потенційні загрози

- Для входу в систему «Райффайзен Онлайн» не використовуйте підключення за банерним посиланням або посиланнями, отриманими електронною поштою.

- Не відповідайте на запити (найчастіше розсилаються електронною поштою), які містять вимогу надати або перевірити логін, пароль, PIN-код тощо.

- Банк за жодних обставин не здійснює розсилку електронних листів із вимогою надіслати пароль, логін або перейти за вказаною електронною адресою.

- Банк не розповсюджує електронною поштою комп’ютерні програми.

- Видаляйте підозрілі електронні листи без їх відкриття, особливо листи від невідомих відправників із прикріпленими файлами, що мають розширення *.exe, *.pif, *.vbs та інші файли.

- У разі виявлення будь-якого зловмисного програмного забезпечення (віруси, троянські програми тощо) на робочій станції, увійдіть до Raiffeisen Online із гарантовано незараженої робочої станції та замінить пароль доступу до системи.

5. Виявлення проблем та шляхи їх вирішення
5. Виявлення проблем та шляхи їх вирішення

- При виявленні спроби несанкціонованого доступу до системи Raiffeisen Online терміново змінить пароль доступу до системи та зверніться до Інформаційного центру банку за телефоном 0 800 500 500 для отримання рекомендацій щодо подальших дій. Також проведіть сканування робочої станції на виявлення вірусів та іншого зловмисного програмного забезпечення.

- У разі втрати картки ідентифікації клієнта зателефонуйте до Інформаційного центру банку за телефоном 0 800 500 500 та надайте розпорядження на блокування каналу «Інтернет-банкінг». Для поновлення картки необхідно звернутись у будь-яке відділення Райффайзен Банку Аваль.

Чи була ця сторінка корисною для вас?
Дякуємо! З Вашою допомогою ми стаємо краще!