Податкову звітність можна подати через чат-бот Райфу #3 | Raiffeisen Bank Aval Податкову звітність можна подати через чат-бот Райфу #4 | Raiffeisen Bank Aval
Залишайтеся вдома. Все онлайн у Raiffeisen Online.
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Податкову звітність можна подати через чат-бот Райфу #13 | Raiffeisen Bank Aval Податкову звітність можна подати через чат-бот Райфу #14 | Raiffeisen Bank Aval Податкову звітність можна подати через чат-бот Райфу #15 | Raiffeisen Bank Aval Податкову звітність можна подати через чат-бот Райфу #16 | Raiffeisen Bank Aval Податкову звітність можна подати через чат-бот Райфу #17 | Raiffeisen Bank Aval Податкову звітність можна подати через чат-бот Райфу #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
22 Квітня 2021

Податкову звітність можна подати через чат-бот Райфу

Потрібно подати черговий звіт у податкову? Фізичні особи – підприємці можуть передавати податкову звітність через Чат-бот Бізнес Консьєрж-сервісу для Бізнес Клієнтів Райффайзен Банку Аваль. А ще – дізнаватися там про зміни в законодавстві та інших нормативних актах.

Нагадуємо, надання підприємцями податкової звітності через Чат-бот Бізнес Консьєрж-сервіс здійснюється безкоштовно у сервісі Опендатабот. Щоб скористатися ним, достатньо увійти в чат-бот Райфу і, натиснувши кнопку «Передача звітності», зробити кілька кроків онлайн, слідуючи інструкціям. Після відправки звіту податкова вже за кілька годин надішле вам у чат-бот першу квитанцію – про отримання звіту та другу – про його успішне подання. Все просто.

Наступного разу нагадування про подання чергового звіту прийде автоматично, в залежності від групи ФОП – через квартал або на час подання річного звіту.

Для отримання новин щодо змін в нормативних актах заходьте у відповідний розділ Чат-боту Бізнес Консьєрж-сервісу та будьте в курсі всіх нововведень. Крім того, всі користувачі чат-боту будуть отримувати найактуальніші новини та зміни в законодавстві на постійній основі.

Чат-бот Бізнес Консьєрж-сервіс – це месенджер для клієнтів Бізнес Банкінгу Райффайзен Банку Аваль, доступний у Viber, Telegram і FB Messenger та створений для зручної комунікації клієнта з банком.

Крім того, клієнти банку, які обслуговуються на умовах пакетів «Бізнес Еліт+», «Бізнес Еліт» та «Бізнес Комфорт», мають можливість безкоштовно користуватися послугами Бізнес Консьєрж-сервісу, що також представлений у чат-боті.

Підтримку через цей чат-бот надає команда кваліфікованих спеціалістів, що працює 24/7 та виконує і бізнес, і особисті запити представників та власників бізнесу.

До того ж Бізнес Клієнти Райффайзен Банку Аваль можуть через Бізнес Консьєрж-сервіс безкоштовно скористатися послугами юристів, бухгалтерів, перекладачів, дизайнерів, кур’єрів тощо.

Більше про чат-бот та як його активувати – https://www.aval.ua/biznesu/onlajn-servisy/chat-bot-business-concierge-service

Залишайтеся вдома та займайтеся бізнес-справами дистанційно!

#RaifDigital