Про що нас питають найчастіше під час карантину? | Raiffeisen Bank Aval Про що нас питають найчастіше під час карантину? #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Про що нас питають найчастіше під час карантину? #11 | Raiffeisen Bank Aval Про що нас питають найчастіше під час карантину? #12 | Raiffeisen Bank Aval Про що нас питають найчастіше під час карантину? #13 | Raiffeisen Bank Aval Про що нас питають найчастіше під час карантину? #14 | Raiffeisen Bank Aval Про що нас питають найчастіше під час карантину? #15 | Raiffeisen Bank Aval Про що нас питають найчастіше під час карантину? #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
20 Березня 2020

Про що нас питають найчастіше під час карантину?

Останнім часом ми отримуємо дуже багато запитань стосовно загального карантину та нашої роботи і обслуговування клієнтів. Ми підготували відповіді на те, про що хочуть дізнатися найчастіше, і будемо тримати вас у курсі всіх оновлень. Слідкуйте за нашими новинами та повідомленнями в соцмережах.

Залишаємося онлайн!

Які заходи банк вживає для профілактики коронавірусу? 

Турбота про наших клієнтів і персонал залишається головною у роботі банку. Ми слідкуємо за розвитком ситуації та впроваджуємо у себе додаткові заходи для попередження поширення коронавірусу.

На разі більша частина персоналу підрозділів підтримки банку переведена на віддалену роботу, без потреби виходити з дому та з можливістю обмежити контакти з іншими людьми. Кількість працівників, які мають працювати у відділеннях, теж значно зменшена.

Для всього персоналу, який працює в наших відділеннях та офісах, ми проводимо додаткові профілактичні заходи – додаємо перерви для провітрювань та дезінфікуючих прибирань, забезпечуємо дезінфікуючими засобами, водою, захисними масками та іншими необхідними засобами. Відмінено відрядження, чисельні очні зустрічі тощо.

Чи буде у вас введено карантин?

На разі всі відділення банку працюють. Ми розуміємо, як важливо підтримувати стабільну роботу нашого банку, особливо – тепер, і докладаємо максимум зусиль, аби наші клієнти отримували необхідні фінансові послуги. При цьому турбота про здоров`я кожного з нас залишається основним пріоритетом, і задля цього ми запровадили низку профілактичних заходів.

Як уникнути візитів у відділення?

Рекомендуємо користуватися дистанційними каналами:

для приватних клієнтів – Raiffeisen Online;

для бізнес-клієнтів – Raiffeisen Business Online;

для преміум-клієнтів – також через персонального менеджера;

для корпоративних клієнтів – через персонального менеджера.

Чи зміниться графік роботи відділення?

Уся наша мережа – відділення, банкомати та Інформаційний центр – продовжує працювати.

У режимі роботи відділень є кілька змін: 

1) аби уникнути скупчень у приміщеннях, ми обслуговуємо кожного клієнта лише за попереднім записом через Інформаційний центр. Поставтеся до цього, будь ласка, з розумінням та плануйте свій візит до нас лише за нагальної потреби та заздалегідь; 

2) впродовж часу роботи відділень робимо додаткові перерви – ми турбуємося про клієнтів та персонал і здійснюємо додаткові провітрювання та дезінфекцію приміщень.

Інколи можуть виникати пікові навантаження на Інформаційний центр – в такій ситуації, будь ласка, ставтеся з розумінням до того, що з’єднання з оператором відбудеться не одразу.

Банкомати ми постійно підтримуємо в робочому режимі. Разом із тим радимо всім користуватися готівкою якнайменше, особливо – зараз, коли треба зупинити поширення коронавірусу.

Чи плануєте закриття відділень?

Мережа відділень працює в звичайному режимі. Для обслуговування у відділенні потрібно буде попередньо записатися через Інформаційний центр.

Разом з тим, не виключено, що окремі відділення можуть тимчасово (мова про кілька днів) не працювати для проведення у них додаткових профілактичних заходів. Радимо перевірити чи працює ваше відділення у наших повідомленнях.

Чи обслуговуєте ви іноземців? 

Райффайзен Банк Аваль продовжує обслуговувати всіх клієнтів. Єдине – для обслуговування у відділенні потрібно буде попередньо записатися через Інформаційний центр.

Разом із тим ми дуже сподіваємося, що наші клієнти будуть максимально використовувати всі дистанційні канали обслуговування банку і звертатися у відділення лише з невідкладних справ. Це допоможе нам всім мінімізувати коло контактів у період карантину.

Чи введено обмеження на проведення операцій/ введені ліміти на зняття готівки? 

Усі операції здійснюються у звичайному режимі, системи банку працюють стабільно.

Наші клієнти, як і раніше, за потреби можуть отримати готівку зі своїх рахунків – ліміти залишилися незмінними; значні суми, як і до цього, потрібно буде замовити заздалегідь.

Питання по валюті: відкриття рахунку, зняття готівкової валюти, придбання, ліміти.

Наші приватні клієнти можуть відкрити поточний валютний рахунок дистанційно, у додатку та інтернет-банкінгу Raiffeisen Online.

Усі операції по валютних рахунках здійснюються без обмежень. Як із раніше, в касі відділень можна отримувати готівку зі своїх рахунків, ліміти на її зняття залишаються незмінними, значні суми, як і раніше, необхідно буде попередньо замовити.

Якщо вам потрібно обміняти валюту, ви завжди можете це зробити онлайн в Raiffeisen Online у розділі «Обмін валют».

Ознайомитися з порадами лікарів та поточною ситуацією в країні можна також на сторінках Міністерства охорони здоров’яНаціонального банку України та Кабінету міністрів України.