Райф. Так простіше – наше нове позиціювання | Raiffeisen Bank Aval Райф. Так простіше – наше нове позиціювання #2 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Райф. Так простіше – наше нове позиціювання #11 | Raiffeisen Bank Aval Райф. Так простіше – наше нове позиціювання #12 | Raiffeisen Bank Aval Райф. Так простіше – наше нове позиціювання #13 | Raiffeisen Bank Aval Райф. Так простіше – наше нове позиціювання #14 | Raiffeisen Bank Aval Райф. Так простіше – наше нове позиціювання #15 | Raiffeisen Bank Aval Райф. Так простіше – наше нове позиціювання #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
20 Липня 2020

Райф. Так простіше – наше нове позиціювання

Зважаючи на появу останнім часом інформації, яка не відповідає дійсності, наголошуємо: Райффайзен Банк Аваль не змінює назву банку.

Групі Райффайзен понад 130 років, Райффайзен Банку Аваль в Україні – 28 років. За цей час ми зайняли лідируючу позицію на висококонкурентному ринку фінансових послуг, створивши сильний упізнаваний бренд.

Ми зберігаємо наш бренд Райффайзен Банк Аваль, у філософію якого закладені основні принципи – надійність, відповідальність, прозорість та відданість нашому клієнту. Зберігаємо наші високі етичні стандарти, європейські цінності та компетенцію. При цьому зараз ми сповідуємо легкість у всьому, що робимо, стаємо сучаснішими та гнучкішими, і тому говоримо – Райф. Так простіше.

Це наше нове позиціонування та ключове гасло, із якими банк буде жити та працювати наступні кілька років. Це наш новий стиль, нова айдентика, які допоможуть підкреслити нашу унікальну позицію і динамічно досягати легкої доступності наших сервісів і їх зручності.

Наше бренд-позиціювання спрямовано в майбутнє – де все легко і зрозуміло, де з кожним днем стає все менше складних процесів, зайвих кроків та незрозумілих паперів.

Ми хочемо, щоб наші клієнти відчували легкість у всьому, в продуктах, послугах, обслуговуванні і будь-які їхні фінансові питання вирішувалися швидко.

Наш новий стиль – це, в першу чергу, наш внутрішній орієнтир для кожного працівника, аби пам’ятати щодня: в центрі усього, що ми робимо, – люди, наші клієнти та їхній комфорт.

#RaifNews