Грошовий переказ Meest #6 | Raiffeisen Bank Aval Грошовий переказ Meest #7 | Raiffeisen Bank Aval
Залишайтеся вдома. Все онлайн у Raiffeisen Online.
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Грошовий переказ Meest #16 | Raiffeisen Bank Aval Грошовий переказ Meest #17 | Raiffeisen Bank Aval Грошовий переказ Meest #18 | Raiffeisen Bank Aval Грошовий переказ Meest #19 | Raiffeisen Bank Aval Грошовий переказ Meest #20 | Raiffeisen Bank Aval Грошовий переказ Meest #21 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
Перекази та Платежі

Грошовий переказ Meest

Грошовий переказ Meest | Raiffeisen Bank Aval

Raiffeisen Bank Aval здійснює виплату переказів у доларах США, які надійшли з США та Канади через систему грошових переказів Meest.

Як отримати переказ?

Грошовий переказ Meest #2 | Raiffeisen Bank Aval
Візьміть документ

Завітайте з паспортом або документом, що його замінює, та ідентифікаційним кодом платника податків1 до найближчого відділення Банку

Грошовий переказ Meest #3 | Raiffeisen Bank Aval
Надайте информацію

Повідомте оператору прізвище та ім’я відправника, країну відправлення, суму переказу і 6-значний контрольний номер

Грошовий переказ Meest #4 | Raiffeisen Bank Aval
Отримайте гроші

Після перевірки оператором вказаних даних отримайте свої кошти у доларах США

Грошовий переказ Meest #5 | Raiffeisen Bank Aval

Зауважте:

  • - виплата переказів здійснюється безкоштовно;
  • - кошти доступні для виплати наступного робочого дня після відправлення;
  • - курс обміну валют і тарифи на відправлення переказів можна дізнатися в операторів, які здійснюють їх у США та Канаді.

 

Загальний порядок (умови) здійснення переказів Meest тут.


1 - Ідентифікаційний код платника податків необхідно надати співробітнику відділення у випадку отримання переказу в сумі, що дорівнює чи перевищує еквівалент 30 000 гривень, або в інших випадках відповідно до законодавства України.

Перекази із-за кордону виплачуються згідно з діючим законодавством України. Усі суперечки, що виникають між учасниками та користувачами (відправниками та отримувачами) системи переказу коштів Meest, мають вирішуватися шляхом переговорів, а також в судовому порядку відповідно до законодавства України.

Контакти

Платіжна організація системи “Meest”

Міст Корпорейшн Інк.

97 Сікс Поінт Роуд, Торонто, Онтаріо, Канада, M8Z 2X3

Адреси Банку

01011, Україна, м. Київ, вул. Лєскова, 9

Безкоштовні телефони Інформаційного центру

0(800) 500-500 - по Україні

(044) 490-8888 - у м. Київ

521 - з мобільного (Vodafon)

(068) 490-0888 - з мобільного (Київстар)

Корисна інформація
інформація, яка може бути корисною для вас
Інформація про послугу

Послуга відправлення та виплати переказів Western Union/Аваль-Експрес/Meest надається на умовах договору приєднання, яким є бланк на відправлення/отримання переказу за встановленою Western Union або Банком формою. Внесення змін та доповнень до бланка на відправлення/отримання переказу не є можливим.

Клієнт-ініціатор переказу має право відмовитися від договору до внесення коштів переказу до каси Банку.

Розмір витрат, які повинен сплатити клієнт та/або порядок їх визначення, включаючи податки, міститься в Тарифах Meest.

Тарифи містять розмір витрат, який має сплатити клієнт та/або порядок їх визначення, включаючи податки.

Позасудовий розгляд скарг клієнтів здійснюється шляхом розгляду Банком скарг та заяв клієнтів в порядку та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Гарантійні фонди та компенсаційні схеми при отриманні клієнтом послуги (якщо сума переказу не зараховується на відкритий в Банку рахунок клієнта) законодавством України не передбачені.

 Послугу надає АТ «Райффайзен Банк Аваль», ліцензія НБУ №10 від 18.06.2018р.; код ЄДРПОУ 14305909; включений до Державного реєстру банків 27.03.1992р. під № 94; місцезнаходження: 01011, м. Київ, вул. Лєскова, 9; контактні телефони: 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88  ; адреса електронної пошти info@aval.ua ; державне регулювання діяльності Банку здійснює Національний банк України (01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; гаряча лінія: 0800 505 240). Скарги споживачів фінансових послуг приймаються у відділеннях Банку за адресамив телефонному режимі шляхом звернення споживачів до Інформаційного центру Банка за телефонами 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88, а також на електронну пошту шляхом направлення листів на електронні адреси info@aval.ua.

Чи була ця сторінка корисною для вас?
Дякуємо! З Вашою допомогою ми стаємо краще!