Залишайтеся вдома. Все онлайн у Raiffeisen Online.
Завантажити Завантажити
Ukr
Інтернет-банкінг Перекази та Платежі
Перекази та Платежі

Грошовий переказ Meest

Грошовий переказ Meest

Raiffeisen Bank Aval здійснює виплату переказів у доларах США, які надійшли з США та Канади через систему грошових переказів Meest.

Як отримати переказ?

Візьміть документ
Візьміть документ

Завітайте з паспортом або документом, що його замінює, до найближчого відділення Банку

Надайте информацію
Надайте информацію

Повідомте оператору прізвище та ім’я відправника, країну відправлення, суму переказу і 5-значний або 6-значний контрольний номер

Отримайте гроші
Отримайте гроші

Після перевірки оператором вказаних даних отримайте свої кошти у доларах США

Зауважте:

  • - виплата переказів здійснюється безкоштовно;
  • - кошти доступні для виплати наступного робочого дня після відправлення;
  • - курс обміну валют і тарифи на відправлення переказів можна дізнатися в операторів, які здійснюють їх у США та Канаді.

 

Загальний порядок (умови) здійснення переказів Meest тут.

Перекази із-за кордону виплачуються згідно з діючим законодавством України. Усі суперечки, що виникають між учасниками та користувачами (відправниками та отримувачами) системи переказу коштів Meest, мають вирішуватися шляхом переговорів, а також в судовому порядку відповідно до законодавства України.

Контакти

Платіжна організація системи “Meest”

«Міст Корпорейшн Інк.» (місцезнаходження: 97 Сікс Поінт Роуд, Торонто, Онтаріо, Канада, M8Z 2X3)

Адреси Банку

01011, Україна, м. Київ, вул. Лєскова, 9

Безкоштовні телефони Інформаційного центру

0(800) 500-500 - по Україні

521 - з мобільного (Vodafone)

(044) 490-8888 - у м. Київ

(068) 490-0888 - з мобільного (Київстар)

Корисна інформація
інформація, яка може бути корисною для вас
Інформація про послугу

Послуга відправлення та виплати переказів Western Union/Аваль-Експрес/Meest надається на умовах договору приєднання, яким є бланк на відправлення/отримання переказу за встановленою Western Union або Банком формою. Внесення змін та доповнень до бланка на відправлення/отримання переказу не є можливим.

Клієнт-ініціатор переказу має право відмовитися від договору до внесення коштів переказу до каси Банку.

Розмір витрат, які повинен сплатити клієнт та/або порядок їх визначення, включаючи податки, міститься в Тарифах Meest.

Тарифи містять розмір витрат, який має сплатити клієнт та/або порядок їх визначення, включаючи податки.

Позасудовий розгляд скарг клієнтів здійснюється шляхом розгляду Банком скарг та заяв клієнтів в порядку та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Гарантійні фонди та компенсаційні схеми при отриманні клієнтом послуги (якщо сума переказу не зараховується на відкритий в Банку рахунок клієнта) законодавством України не передбачені.

 Послугу надає АТ «Райффайзен Банк Аваль», ліцензія НБУ №10 від 18.06.2018р.; код ЄДРПОУ 14305909; включений до Державного реєстру банків 27.03.1992р. під № 94; місцезнаходження: 01011, м. Київ, вул. Лєскова, 9; контактні телефони: 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88  ; адреса електронної пошти info@aval.ua ; державне регулювання діяльності Банку здійснює Національний банк України (01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; гаряча лінія: 0800 505 240). Скарги споживачів фінансових послуг приймаються у відділеннях Банку за адресамив телефонному режимі шляхом звернення споживачів до Інформаційного центру Банка за телефонами 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88, а також на електронну пошту шляхом направлення листів на електронні адреси info@aval.ua.

Чи була ця сторінка корисною для вас?
Дякуємо! З Вашою допомогою ми стаємо краще!