Вклад  "Класичний Строковий" в гривні #5 | Raiffeisen Bank Aval Вклад  "Класичний Строковий" в гривні #6 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
  • Приватним особам
  • Бізнесу
  • Преміум
  • Корпоративним клієнтам

Вклад «Класичний Строковий» в гривні

Вклад "Класичний Строковий” – найвища процентна ставка серед існуючих вкладів; без пролонгації; без поповнення; без можливості дострокового повернення; виплата відсотків у кінці строку, відкриття та підвищена ставка в Raiffeisen Online

Вклад  "Класичний Строковий" в гривні | Raiffeisen Bank Aval

Основні переваги

Вклад  "Класичний Строковий" в гривні #2 | Raiffeisen Bank Aval

Термін вкладу від 93 днів

Вклад  "Класичний Строковий" в гривні #3 | Raiffeisen Bank Aval

Найвища процентна ставка серед існуючих вкладів

Вклад  "Класичний Строковий" в гривні #4 | Raiffeisen Bank Aval

Відкриття та внесення коштів Онлайн

Процентні ставки, річні





93 дні184 дні367 днів

Відкриття в системі Райффайзен Онлайн:





11,00%

12,00%

12,00%






Відкриття у відділенні:




10,25%
11,25%
11,25%







Умови депозитного вкладу «Класичний Строковий»

Термін вкладу

93 дні, 184 дні, 367 днів

Валюта вкладу

Гривня

Мінімальна/максимальна сума вкладу

мінімальна- 2000 грн., максимальна- необмежена

Перший внесок

Протягом семи днів із дати відкриття вкладу

Пролонгація вкладу

Без пролонгації

Виплата відсотків

Наприкінці строку вкладу на поточний рахунок

Поповнення

Без поповнення

Дострокове зняття коштів

Не передбачене

SMS-інформування

SMS-інформування про операції по рахунку

Відкриття вкладу

Через систему "Райффайзен Онлайн" або у будь-якому відділенні Банку


ПОПЕРЕДЖЕННЯ клієнтам – фізичним особам при користуванні послугою із розміщення банківського вкладу (депозиту)

Послуга відкриття та ведення вкладних (депозитних) рахунків фізичних осіб надається АТ «Райффайзен Банк» (далі – Банк) на умовах Договору банківського обслуговування (далі –Договір).  Договір банківського обслуговування є договором приєднання (стаття 634 Цивільного кодексу України) та  складається з публічної  пропозиції, заяви про акцепт публічної пропозиції/угоди, «Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк», тарифів Банку та заяви про розміщення вкладу (депозиту).
При розміщенні в Банку коштів вкладу (депозиту) для клієнта відсутні будь-які наслідки в разі його несвоєчасного звернення до Банку щодо повернення грошових коштів вкладу (депозиту). Так, строкові вклади (депозити), повертаються клієнту автоматично в дату закінчення строку вкладу (депозиту) шляхом переказу коштів на поточний рахунок клієнта. Також, вклади (депозити), умови розміщення яких передбачають дострокове повернення коштів вкладу (депозиту), можуть бути достроково повернені клієнту на підставі його  заяви.
Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання  послуги залучення банківського вкладу  (крім надання пакета банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладеної з клієнтом заяви про розміщення вкладу (депозиту)  в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено Договором або законом.
Клієнт може відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.

Корисна інформація

Інформація про істотні характеристики послуги банківського вкладу (депозиту) "Класичний Строковий"
Як відкрити депозит?

Відкривайте депозит у декілька кліків через систему «Райффайзен Онлайн» або завітайте до будь-якого відділення Банку (для вкладів в доларах США), надавши такі документи для відкриття депозитного рахунку:

  • паспорт або інший документ, що посвідчує особу, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера (реєстраційний номер облікової картки платника податків) або відповідну відмітку Державної податкової служби в паспорті;
  • для нерезидентів – документ, що підтверджує місце проживання фізичної особи.

Зателефонуйте на гарячу лінію Інформаційного центру за номерами: 0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних телефонів), (044) 490-88-88 (дзвінки на міський номер – згідно з тарифами оператора) або 521 (для абонентів МТС) – та призначте зустріч на оформлення вкладу у відділенні. Таким чином, у призначений час Вам не потрібно буде чекати в черзі.

Як поповнити вклад?

Поповнення вкладу може бути готівковим або безготівковим.

Здійснити внесення коштів готівкоюна вклади «Класичний Строковий»*,  та поповнювати вклади «Ощадний» або «Універсальний+» можна у касі будь-якого відділення Райффайзен Банку. 

Без комісії здійснити готівкове поповнення вкладу «Універсальний+» можна у відділенні, де був відкритий рахунок. При поповненні даного вкладу в іншому відділенні банку: у гривні  – безкоштовно; в іноземній валюті – 0,7% від суми, але не менше ніж 1 дол. США / євро.

Безготівкове внесення коштів на вклад «Класичний Строковий» можливо одноразово в системі «Райффайзен Онлайн» з будь-якого рахунку, або з власного поточного рахунку «Для виплат» у відділенні Банку.

Безготівкове поповнення вкладу «Ощадний» можливе у тому числі шляхом:

  • оформлення договору постійного доручення на автоматичне поповнення вкладу із поточного або карткового рахунку;
  • через систему «Райффайзен Онлайн».

Безготівкове поповнення вкладу «Універсальний+» без комісій можна здійснити при поповненні:

  • з власного карткового рахунку в гривні через систему «Райффайзен Онлайн»;
  • з власного карткового рахунку в гривні з використанням постійного доручення;
  • із власного поточного рахунку «Для виплат»;
  • в гривні з іншого банку;
  • з власного вкладу «Універсальний+»

Поповнення вкладу «Універсальний+» з інших рахунків здійснюється з комісією – 1% від суми поповнення.


*Після першого внесення коштів поповнення вкладів не передбачається.

Чи може інша особа поповнити рахунок фізичної особи-резидента?

Інша особа може поповнити рахунок в національній валюті на будь-яку суму.

Якщо депозит відкрито в іноземній валюті, то поповнити такий рахунок готівкою може виключно його власник або інша особа за довіреністю (довіреність для поповнення депозитів оформлюється безкоштовно у відділенні Банку).

Яким чином клієнт отримує суму вкладу та відсотки?

Суму вкладу та нараховані відсотки можна отримати:

  • готівкою у будь-якому відділенні Райффайзен Банку;
  • здійснивши безкоштовне налаштування постійного доручення на автоматичний переказ відсотків або суми вкладу з поточного рахунку «Для виплат» на власний картковий рахунок;
  • переказавши кошти за лічені хвилини з поточного рахунку «Для виплат» або з вкладу «Універсальний+» на власний картковий рахунок за допомогою системи «Райффайзен Онлайн» та отримати кошти в банкоматі.

При частковому або повному знятті коштів з вкладу «Універсальний+»:

  • без комісій здійснити безготівкове перерахування грошових коштів із вкладу «Універсальний+» на власний картковий рахунок за допомогою системи «Райффайзен Онлайн»;
  • без комісій здійснити безготівкове перерахування грошових коштів із вкладу «Універсальний+» на власний рахунок "Поточний", на власний вклад на вимогу "Універсальний+", на строковий вклад в межах Райффайзен Банку;
  • за умови зняття готівки з рахунків відкритих у гривні - 1% від суми, але не менш ніж 25 грн;
  • за умови зняття готівки з рахунків відкритих в іноземній валюті - безкоштовно;
  • за безготівкове перерахування грошових коштів із вкладу "Універсальний+" на власний поточний рахунок «Для виплат» у відділенні Банку: у гривні  -  1% від суми, але не менш ніж 25 грн; в EUR - 1% від суми, але не менш ніж 1 євро; в USD - 1 дол.США.


Якщо сума вкладу та відсотків за ним до видачі перевищує 5 тис. дол. США або еквівалент цієї суми в іншій валюті, її необхідно замовити заздалегідь (за 2 банківські дні).

Для здійснення замовлення необхідно особисто звернутися до відділення Райффайзен Банку та подати відповідну заяву, або замовити необхідну суму, зателефонувавши до Інформаційного Центру Банку.

Як здійснюється контроль за станом рахунків?

Контролювати стан рахунків найзручніше за допомогою Інтернет-банккінгу Raiffeisen Online для приватних осіб, доступ до якої надається безкоштовно.

Ви можете підключити послугу SMS-інформування щодо операцій із депозитами для фізичних осіб шляхом підписання у відділенні Банку відповідної заяви. SMS-інформування здійснюється за всіма операціями на суму від 100 UAH, 3 USD/EUR щодо строкових депозитів «Ощадний», «Класичний», та по вкладу «Універсальний+». Послуга надається безкоштовно.

Як оподатковується депозит?

Доходи фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців у вигляді нарахованих відсотків за банківськими рахунками (депозитними, поточними, картковими) підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб незалежно від суми отриманого доходу:

  • ставка оподаткування – 18%;
  • військовий збір - 1,5%.

Банк самостійно здійснює утримання та перерахування податку з суми нарахованих відсотків (тобто Клієнту на рахунок зараховуються відсотки за мінусом 19,5%).

Основна сума банківського вкладу не оподатковується.

Чи можна отримати офіційну довідку про стан депозитного рахунку?

Так, довідку можна отримати в будь-якому повнофункціональному відділенні Банку.

Якщо довідка необхідна для надання у посольство, рекомендовано звертатися до відділення, в якому відкрито рахунок.

У відділенні необхідно пред’явити паспорт або інший документ, що посвідчує особу, та примірник договору.

Право клієнта на відмову від договору про надання банківської послуги

Клієнт не має права відмовитись від  Заяви-Договору (розірвати її) та вимагати дострокового повернення Вкладу, окрім випадків, передбачених законодавством України.

Яким чином нараховуються відсотки при достроковому розірванні вкладу?

При достроковому розірванні договору відсотки за депозитом нараховуються у наступному порядку:

  • для вкладу «Ощадний»: із дати відкриття (або пролонгації) перерахунок відсотків здійснюється за базовою ставкою для вкладу «Універсальний+».
Інформація про наявність, перелік і вартість супровідних послуг банку та третіх осіб, включаючи розмір платежу та базу його розрахунку
З 25 серпня 2020 року вносяться зміни до умов обслуговування рахунків фізичних осіб у EUR