Піклуючись про своїх клієнтів, Raiffeisen Bank Aval, пропонує депозитну програму відповідно до потреб кожного з них.
Вклад "Класичний Строковий” – найвища процентна ставка серед існуючих вкладів; без пролонгації; без поповнення; без можливості дострокового повернення; виплата відсотків у кінці строку, відкриття та підвищена ставка в Raiffeisen Online
2000 грн.
Відкрити депозит
ДетальнішеВклад “Ощадний” – з пролонгацією, з правом поповнення, щомісячна виплата відсотків на поточний рахунок або капіталізація відсотків, часткове зняття коштів протягом Пільгового періоду, можливість відкриття в Raiffeisen Online
500 грн.
Відкрити депозит
ДетальнішеВклад “Універсальний” – безстроковий вклад з правом поповнення та часткового зняття коштів, щомісячна капіталізація відсотків, можливість відкриття в Raiffeisen Online
Відкрити депозит
ДетальнішеВклад "Бонус" – вклад терміном на 1 місяць з п`ятьма пролонгаціями, зі зростаючою відсотковою ставкою, з правом часткового зняття зі спливом кожного місяця протягом Пільгового періоду.
1 місяць + п’ять обов’язкових пролонгацій
Якщо ви бажаєте зберегти гроші, коштовності, документи або сімейні реліквії у надійному місці та бути впевненими в їхній цілості та конфіденційності, Raiffeisen Bank Aval, пропонує скористатися послугою оренди індивідуальних сейфів.
Закінчується оренда індивідуального сейфу?
Залишайтеся вдома – пеню скасовано!
Не потрібно йти у відділення під час карантину, ми подбаємо про вас. Райффайзен Банк Аваль скасовує сплату пені після закінчення строку оренди індивідуального сейфу.
Платіть тільки орендну плату відповідно до умов вашого договору, зробити це можна буде вже після карантину.
Будь ласка, не виходьте на вулицю без вагомої потреби та виконуйте всі превентивні заходи.
Здоров’я вам!
Відкриття та операції за рахунком 24/7
Відкрити депозит у Райффайзен Онлайн
Ви можете відкрити депозит у Райффайзен Онлайн самостійно у розділі “Депозити”
Для цього вам потрібно встановити додаток на свій смартфон, відкрити його і обрати у меню “депозити”, а потім “новий депозит”
Відкрити депозит у відділенні
Також ви можете відкрити депозит у відділенні
Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера (реєстраційний номер облікової картки платника податків) або відповідна відмітка Державної податкової служби в паспорті
Паспорт або інший документ, що посвідчує особу
Послуга відкриття та ведення вкладних (депозитних) рахунків фізичних осіб надається на умовах Договору банківського обслуговування, який укладається на необмежений строк.
Клієнт має право в будь-який момент строку дії Договору, після закриття всіх рахунків (у тому числі, вкладних) та повного погашення заборгованості перед Банком, ініціювати розірвання Договору (відмовитися від Договору) шляхом звернення у відділення Банку з відповідною письмовою заявою.
Зміни та доповнення до Договору вносяться Банком шляхом викладення «Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк Аваль» в новій редакції та її оприлюднення на сайті Банка один раз на місяць двадцять п’ятого числа (якщо двадцять п‘яте число припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, оприлюднення здійснюється в перший робочий день, наступним за ним). Така періодичність внесення змін до Правил не застосовується у випадках, коли внесення змін обумовлено необхідністю приведення умов Договору у відповідність до вимог законодавства України (в таких випадках, змінені Правила оприлюднюються на сайті Банку та набирають чинності із зазначеної в них дати). Клієнт зобов’язаний двадцять п‘ятого числа кожного місяця ознайомлюватись з новими (зміненими) Правилами.
Розмір витрат, які повинен сплатити клієнт та/або порядок їх визначення, включаючи податки, міститься в Тарифах.
Позасудовий розгляд скарг клієнтів здійснюється шляхом розгляду Банком скарг та заяв клієнтів в порядку та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Банк є учасником Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, який гарантує клієнту відшкодування коштів за його рахунками, відкритими в Банку.
Послугу надає АТ «Райффайзен Банк Аваль», ліцензія НБУ №10 від 18.06.2018р.; код ЄДРПОУ 14305909; включений до Державного реєстру банків 27.03.1992р. під № 94; місцезнаходження: 01011, м. Київ, вул. Лєскова, 9; контактні телефони: 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88 ; адреса електронної пошти info@aval.ua ; державне регулювання діяльності Банку здійснює Національний банк України (01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; гаряча лінія: 0800 505 240). Скарги споживачів фінансових послуг приймаються у відділеннях Банку за адресами, в телефонному режимі шляхом звернення споживачів до Інформаційного центру Банка за телефонами 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88, а також на електронну пошту шляхом направлення листів на електронні адреси info@aval.ua.
Послуга відкриття та ведення вкладних (депозитних) рахунків фізичних осіб надається АТ «Райффайзен Банк Аваль» (далі – Банк) на умовах Договору банківського обслуговування (далі –Договір).
Договір банківського обслуговування є договором приєднання (стаття 634 Цивільного кодексу України) та складається з публічної пропозиції, заяви про акцепт публічної пропозиції/угоди, «Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк Аваль», тарифів Банку та заяви про розміщення вкладу (депозиту).
При розміщенні в Банку коштів вкладу (депозиту) для клієнта відсутні будь-які наслідки в разі його несвоєчасного звернення до Банку щодо повернення грошових коштів вкладу (депозиту). Так, строкові вклади (депозити), повертаються клієнту автоматично в дату закінчення строку вкладу (депозиту) шляхом переказу коштів на поточний рахунок клієнта. Також, вклади (депозити), умови розміщення яких передбачають дострокове повернення коштів вкладу (депозиту), можуть бути достроково повернені клієнту на підставі його заяви.
Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання послуги залучення банківського вкладу (крім надання пакета банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладеної з клієнтом заяви про розміщення вкладу (депозиту) в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено Договором або законом.
Клієнт може відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.