Рахунок | Raiffeisen Bank Aval Рахунок #2 | Raiffeisen Bank Aval
Залишайтеся вдома. Все онлайн у Raiffeisen Online.
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Рахунок #11 | Raiffeisen Bank Aval Рахунок #12 | Raiffeisen Bank Aval Рахунок #13 | Raiffeisen Bank Aval Рахунок #14 | Raiffeisen Bank Aval Рахунок #15 | Raiffeisen Bank Aval Рахунок #16 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr

Відкрити рахунок

Рахунок

Піклуючись про своїх клієнтів, Raiffesen Bank Aval пропонує будь-які типи рахунків відповідно до потреб кожного з них
Додаткові пропозиції
Корисна інформація
інформація, яка може бути корисною для вас
Чи можна відкрити рахунок в іноземній валюті?

Так. Пропонуємо вам скористатися послугами банку з відкриття та обслуговування поточних рахунків — в національній та іноземній валютах (доларах США, євро, російських рублях та англійських фунтах стерлінгів).

Як відслідковувати нарахування/списання коштів?

Відслідкувати нарахування та списання коштів можна зареєструвавшись у додатку Райффайзен Онлайн.

Які документи необхідні для відкриття рахунку?
  1. Оригінал вашого паспорту або інший документ, що посвідчує особу.
  2. Оригінал вашого ідентифікаційного номеру або відповідна відмітка Державної податкової служби в паспорті.
  3. Для нерезидентів - документ, що підтверджує місце проживання.
Як дізнатись реквізити рахунку?
  • у додатку Райффайзен Онлайн - вкладка рахунки;
  • у договірі;
  • на сайті відповідної організації (для SWIFT переказів).
Як закрити рахунок?

Закрити рахунок можна у будь-якому відділенні банку з відповідними документами (візьміть паспорт і пластикові карти, пов'язані з рахунком).

Інформація про послугу

Послуга відкриття та ведення поточних рахунків фізичних осіб надається на умовах Договору банківського обслуговування, який укладається на необмежений строк.

Клієнт має право в будь-який момент строку дії Договору, після закриття всіх рахунків (у тому числі, вкладних) та повного погашення заборгованості перед Банком, ініціювати розірвання Договору (відмовитися від Договору) шляхом звернення у відділення Банку з відповідною письмовою заявою.

 Зміни та доповнення до Договору вносяться Банком шляхом викладення «Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк Аваль» в новій редакції та її оприлюднення на сайті Банка один раз на місяць двадцять п’ятого числа (якщо двадцять п‘яте число припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, оприлюднення здійснюється в перший робочий день, наступним за ним). Така періодичність внесення змін до Правил не застосовується у випадках, коли внесення змін обумовлено необхідністю приведення умов Договору у відповідність до вимог законодавства України (в таких випадках, змінені Правила оприлюднюються на сайті Банку та набирають чинності із зазначеної в них дати). Клієнт зобов’язаний двадцять п‘ятого числа кожного місяця ознайомлюватись з новими (зміненими) Правилами.

Розмір витрат, які повинен сплатити клієнт та/або порядок їх визначення, включаючи податки, міститься в Тарифах.

Позасудовий розгляд скарг клієнтів здійснюється шляхом розгляду Банком скарг та заяв клієнтів в порядку та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Банк є учасником Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, який гарантує клієнту відшкодування коштів за його рахунками, відкритими в Банку.

Послугу надає АТ «Райффайзен Банк Аваль», ліцензія НБУ №10 від 18.06.2018р.; код ЄДРПОУ 14305909; включений до Державного реєстру банків 27.03.1992р. під № 94; місцезнаходження: 01011, м. Київ, вул. Лєскова, 9; контактні телефони: 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88  ; адреса електронної пошти info@aval.ua ; державне регулювання діяльності Банку здійснює Національний банк України (01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; гаряча лінія: 0800 505 240). Скарги споживачів фінансових послуг приймаються у відділеннях Банку за адресамив телефонному режимі шляхом звернення споживачів до Інформаційного центру Банка за телефонами 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88, а також на електронну пошту шляхом направлення листів на електронні адреси info@aval.ua.

Чи була ця сторінка корисною для вас?
Дякуємо! З Вашою допомогою ми стаємо краще!