Google Shopping – інструмент для збільшення продажів #3 | Raiffeisen Bank Aval Google Shopping – інструмент для збільшення продажів #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Google Shopping – інструмент для збільшення продажів #13 | Raiffeisen Bank Aval Google Shopping – інструмент для збільшення продажів #14 | Raiffeisen Bank Aval Google Shopping – інструмент для збільшення продажів #15 | Raiffeisen Bank Aval Google Shopping – інструмент для збільшення продажів #16 | Raiffeisen Bank Aval Google Shopping – інструмент для збільшення продажів #17 | Raiffeisen Bank Aval Google Shopping – інструмент для збільшення продажів #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
13 Листопада 2020

Google Shopping – інструмент для збільшення продажів

Google Shopping – відносно новий, ефективний сервіс для рекламування і просування товарів. Чимало підприємців, що продають товар, встигли оцінити його ефективність. 


Google Shopping – це торговий майданчик, на якому будь-хто може показувати рекламу свого товару з фотографіями та цінами. Товарні оголошення з`являються над основними результатами пошуку або праворуч від них. Окрім того, вони значно помітніші за інші результати видачі й дозволяють побачити назву магазину, фотографію товару, його ціну та відгуки. Дослідження, проведені компанією Google разом з Millward Brown, показали, що 90% користувачів, котрі бачать оголошення з Google Shopping, клікають на них та переходять до інтернет-магазину, а 83% – роблять покупки.


Переваги Google Shopping

Якщо Ви продаєте висококонкурентний товар, де за клік на оголошення потрібно платити чимало, прагнете максимально показати асортиментну лінійку, робите ставку на низькі ціни, тоді Вам точно варто спробувати Google Shopping. Переваги цього інструменту очевидні:

  • наявність фото товару виділяє оголошення з-поміж іншої контекстної реклами та привертає увагу покупців;
  • вся ключова інформація на виду: назва товару, ціна, фото, продавець;
  • збільшує «клікабельність» оголошень, оскільки клієнт одразу бачить ціну товару й може порівняти її з пропозиціями конкурентів;
  • дозволяє показувати у видачі кілька оголошень магазину;
  • дає можливість користувачам впорядкувати товари за цінами та брендами;
  • інформація про товари постійно оновлюється, тому користувач бачить лише ту продукцію, що є в наявності, і лише актуальну ціну на неї;
  • вартість отримання замовлення в більшості тем в 2-3 рази нижча, ніж при використанні контекстної реклами.

Так, за словами Ярослава Зінченка, PPC Team Lead компанії SOTNIK, за місяць користування сервісом товарних оголошень інтернет-магазину з продажу товарів для здоров`я вдалося на 8% збільшити кількість замовлень. Інтернет-магазину, що спеціалізується на продажу ранців та дитячих іграшок, завдяки Google Shopping вдалося продати понад 79% товару. Причому кількість оформлених замовлень у магазині була майже в 14 разів вищою порівняно із використанням звичайної контекстної реклами, а вартість конверсії товарних оголошень – у 8,7 раза нижча.

А от для складної продукції, що потребує порівняння низки параметрів чи безпосередньої консультації з фахівцем, ефективність Google Shopping може бути не такою високою. Тож це також потрібно враховувати, обираючи інструменти просування.

За даними дослідження, проведеного сервісом «Хорошоп», що опитав понад 100 інтернет-магазинів, результатами використання товарних оголошень залишилися задоволені 92,3% респондентів, 78,4% – планують і надалі інвестувати в цей інструмент. 58,8% опитаних зазначили, що завдяки Google Shopping отримують до трьох замовлень на день, а у 30% - таких замовлень до 10. При цьому 40% підприємців сплачують за кожне отримане замовлення до 50 грн. Висновки робіть самі.


Результати використання Google Shopping разом з контекстною рекламою: 

90% користувачів переходять на сайт продавця;

83% – здійснюють покупки;

77% – заходять на сторінку товару;

73% – додають товар у кошик;

75% – шукають бренд


Про механіку

Щоб створювати та запускати товарні оголошення, потрібно мати:

  • акаунт в Merchant Center – інструмент, що дозволяє завантажувати інформацію про магазин та товари в Google та робить їх доступними для інших сервісів пошуковика. До прикладу, Google Зображення тощо;
  • акаунт в Google;
  • акаунт в Google Ads;
  • фід* даних, що містить усю необхідну інформацію про товар.

Всі товарні оголошення беруть участь в аукціоні і оплата здійснюється за клік (CPC – cost per click). Тобто гроші сплачуються лише у випадку, якщо користувач натисне на оголошення та перейде на сторінку сайту з товаром або ж на цільову сторінку на сервері Google для локального рекламного ресурсу (якщо у Вас немає сайту). Сплачувати потрібно лише мінімальну суму, яка дозволить вашому оголошенню отримати більш високу позицію, ніж у конкурентів.

Створити та запустити оголошення в Google Shopping можна самостійно – в інтернеті чимало матеріалів з детальною покроковою інструкцією. Та краще, якщо це зробить, хоча б на перших порах, спеціаліст, що розуміється на всіх тонкощах і зможе виставити правильні налаштування, які впливатимуть на видачі й конверсію.


* фід – це стрічка, в яку автоматично завантажуються блоки контенту, що на вигляд та за змістом подібні й розміщуються один за одним. Список блоків можна прокручувати.