Instagram для бізнесу #3 | Raiffeisen Bank Aval Instagram для бізнесу #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Instagram для бізнесу #13 | Raiffeisen Bank Aval Instagram для бізнесу #14 | Raiffeisen Bank Aval Instagram для бізнесу #15 | Raiffeisen Bank Aval Instagram для бізнесу #16 | Raiffeisen Bank Aval Instagram для бізнесу #17 | Raiffeisen Bank Aval Instagram для бізнесу #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
19 Листопада 2019

Instagram для бізнесу

Для малого та середнього бізнесуInstagram – це канал комунікації з аудиторією і канал продажів «в одному флаконі». Про бізнес-можливості мережі розповідає Ксенія Бондаренко, партнер FAQ-Agency, експерт з Instagram жіночої екосистеми WE ARE.

Найбільш цікавим Instagram в Україні є для компаній, цільова аудиторія яких – жінки від 18 до 35 років. Нове покоління вже не гуглить. Молодь, ледь відкривши очі, починає скролити Instagram-стрічку. Для них відсутній поділ на офлайн та онлайн, а соціальна мережа – це таке ж продовження людини, як її одяг, вигляд, слова. І, що варто пам’ятати бізнесу, нове покоління шукає в Instagram покупки так само, як роблять це люди старшого віку у веб-просторі.

Тут купують косметику, одяг, взуття, декор та меблі, прикраси, хендмейд, програми схуднення та дієт, дитячі товари, різні послуги. Отже, майже всі B2C продукти можна успішно просувати через канал Instagram.

B2C продукт + ЦА жінки – 70% /чоловіки – 30% від 18-34 = Ринок в українському Insta-каналі

Секрети сили Instagram

У команді Instagram є окремі співробітники, які слідкують за оновленнями усіх соціальних мереж у світі. Їхній найпопулярніший функціонал розробники миттєво реалізують в Instagram. Сьогодні він об’єднує функціонал Snapсhat (історії), Facebook (публікації), Pinterest (фотографії), YouTube + Vine (IGTV-відео, відео-сторіз, відео-публікації), месенджери (функція чату). А нещодавно з’явилась інформація, що Instagram готує «Караоке в сторіз» для конкуренції з TikTok. Тобто користувач отримує усі соціальні мережі в одній.

Найголовніше, Instagram постійно оновлюється. Щомісяця з’являються нові можливості, що найбільше приваблює нове покоління.

Сила Instagram для бізнесу

Заходячи в канал Instagram, бізнес може розраховувати на три основні речі:

  • Охоплення. Сьогодні Instagram дає органічне (без просування) охоплення 40-60% від кількості підписників, тоді як у Facebook – усього 2-10%. Теги та хештеги дають можливість бути побаченими навіть користувачам, які не підписані на ваш канал. Так, 5-7 Instagram-блогерів за 5 днів можуть надати охоплення майже в 500 тис. (!) унікальних користувачів.
  • Залучення та пряма комунікація з клієнтами. Компанія/бренд конкурсними та інтерактивними механіками працюють із аудиторією. Розказують про нові товари, переваги компанії та бренда. Наприклад, перед запуском нового меню ресторану можна провести опитування в сторіз. Так ви і меню анонсуєте, і лояльність піднімете, і маленьке R&D (Research And Development) проведете.
  • Прямі продажі. Сьогодні Instagram-магазини стають настільки ж популярними, як й інтернет-магазини свого часу. Включити канал Instagram до воронки продажів можуть також компанії, що спеціалізуються на наданні послуг. Але саме просування, до прикладу, інтернет-магазину і локальної клініки буде відрізнятися за контентом та рекламною стратегією. Тож на це слід зважати.

Специфіка просування

Сьогодні для більшості B2B-продуктів в Україні більш дієвими каналами є Facebook, Telegram та LinkedIn. Але відбувається поступова міграція бізнес-персон до Instagram. Тож існує велика ймовірність, що за кілька років Instagram стане ключовим бізнес-майданчиком з-поміж інших соцмереж.

Наразі ж в Instagram можна просуватися та бути видимими за менші гроші, ніж у Facebook. У нас був випадок роботи з блогером, коли органічно публікацію побачили 200% від загальної кількості підписників.

Однак слід розуміти, що Instagram – це ресурсозатратний інструмент. По-перше, без бюджету просування буде неефективним. По-друге, робота над каналом потребує часу. Так, на ведення одного акаунту щоденно йде від 4 до 36 годин роботи команди – SMM-менеджера, фотографа, відеооператора, копірайтера, дизайнера тощо. Тож якщо у вас в штаті один маркетолог, знайте, що половина його робочого часу піде на ведення одного лише Instagram.

По-третє, дешевше виділити $100-200 на таргетовану рекламу, роботу з лідерами думок, ніж розраховувати лише на органіку. Повірте, гроші відіб’ються якщо не того ж, так наступного місяця. За умови, що над просуванням працює спеціаліст, який знається на справі.