Linkedin: про переваги мережі для бізнесу #3 | Raiffeisen Bank Aval Linkedin: про переваги мережі для бізнесу #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Linkedin: про переваги мережі для бізнесу #13 | Raiffeisen Bank Aval Linkedin: про переваги мережі для бізнесу #14 | Raiffeisen Bank Aval Linkedin: про переваги мережі для бізнесу #15 | Raiffeisen Bank Aval Linkedin: про переваги мережі для бізнесу #16 | Raiffeisen Bank Aval Linkedin: про переваги мережі для бізнесу #17 | Raiffeisen Bank Aval Linkedin: про переваги мережі для бізнесу #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
18 Вересня 2020

Linkedin: про переваги мережі для бізнесу

Якщо кілька років тому Linkedin в Україні сприймали переважно як сервіс, заточений під вирішення рекрутингових задач, то сьогодні все більше вітчизняних підприємців бачать в цьому майданчику потужний бізнес-інструмент. А пандемія COVID-19, як основний драйвер глобальної цифрової трансформації, лише підсилила цю тенденцію. Більше детально про це розповідає експерт з Linkedin для бізнесу та автор першого в Україні non-stop онлайн-марафону із просування в цій мережі Ігор Ніколенко.

За даними HootSuite and Social Digital Report 2018, Україна посідає шосте місце в світі за кількістю приросту інтернет-користувачів. З огляду на це, все більших обертів набирають соціальні продажі (Social Selling) – процес розвитку і побудови партнерських відносин з потенційними клієнтами через комунікацію в соцмережах. А простіше – генерація лідів через ці платформи.

8 причин використовувати Linkedin


Linkedin в цифрах

· 675 млн користувачів глобально, 2,2 млн – в Україні;

· 30 млн бізнес-сторінок глобально, 20 тис. – в Україні;

· 80% В2В лідів генеруються через Linkedin;

· 40% користувачів використовують цю соцмережу щоденно

· Linkedin посідає 30-те місце в рейтингу ТОП-100 найпопулярніших сайтів світу

Причина 1. Професійна мережа №1 у світі

На відміну від інших соцмереж, Linkedin – суто ділова мережа. Вона є дієвим майданчиком для промоції для тих, хто працює в сфері консалтингового бізнесу та послуг. Окрім того, це ідеальна мережа для виходу на західні ринки, зокрема на американський, особливо в В2В-сегменті.

Причина 2. Linkedin – це снайперська гвинтівка для «полювання» на потенційних клієнтів

Ви самі обираєте, на кого «полюватимете», прицілюєтесь і робите «постріл», що влучає точно в ціль, оскільки тут можна знайти конкретного представника бізнесу, на якого «полюєте», компанію, співпраця з якою цікавить, а також людей, що там працюють. Процес комунікації на цьому майданчику зручний, а ваші повідомлення з бізнес-пропозиціями не сприйматимуть як спам, звісно, якщо вони будуть заточені під релевантну цільову аудиторію та не матимуть нав`язливого характеру.

Причина 3. Максимально ефективне SEO та google-friendly платформа 

Якщо профіль чи бізнес-сторінка будуть заповнені на 100%, пошуковик видаватиме їх на першій сторінці при відповідному запиті. Google дружить з Linkedin та видає його контент як пріоритетний. Економія на SEO тут очевидна.

Причина 4. Легкий пошук і доступ до людей, що приймають рішення в корпоративному бізнесі

Більшість із них можна легко знайти в цій мережі та написати повідомлення. Також, зайшовши на сторінку компанії, можна побачити перелік її працівників та за їхніми профілями визначити, кого з них може зацікавити ваша пропозиція.

Причина 5. Ефективний майданчик для нетворкінгу та В2В продажів

Просувати бізнес через Linkedin передусім потрібно компаніям, що мають амбіції виходу на нові орбіти в розвитку, працюють у B2B-сегменті, консалтингу, агро, ІТ-галузі, продажах, юриспруденції, фармацевтиці, пропонують складні рішення і сервіси тощо. А от маленьким локальним бізнесам з низьким чеком покупки просування в LinkedIn не підійде.

Причина 6. Безкоштовний майданчик для просування персонального бренда та PR-рупор для бізнесу

Дослідження свідчать, що люди довіряють більше тим бізнесам, де є соціально активний власник чи топ-управлінець (CЕО, GM). Тому якщо власники МСБ хочуть отримувати більше довіри та інвестицій з боку ринку, їм важливо інвестувати час і ресурси в побудову персонального і професійного брендів саме в Linkedin. А для тих, хто планує працювати з іноземними клієнтами чи партнерами, це просто must have.

Персональний профіль – це інструмент для комунікації, і тут діє підхід H2H (Human to Human). Пам`ятайте, люди хочуть спілкуватись і взаємодіяти з конкретними людьми, а не з бізнес-сторінками.

Причина 7. Безкоштовний додатковий Landing Page для бізнесу

Бізнес-сторінка в Linkedin – це своєрідна верифікація компанії, її статусу, авторитету, майданчик для дистрибуції цінного контенту для цільової аудиторії.

Причина 8. Унікальна можливість зібрати й продемонструвати аудиторії відгуки від ключових партнерів та клієнтів

Тут у кілька кліків можна надіслати їм запит з проханням залишити відгук про вашу співпрацю. Його зможе прочитати кожен користувач мережі. Довіра до таких відгуків надзвичайно висока.

Успішні кейси

«Linkedin – дієвий інструмент для розвитку бізнесу. Про це свідчить як постійно зростаюча кількість людей, що приходять на мої тренінги «Linkedin для бізнесу», так і успішні кейси, яких стає дедалі більше. До прикладу, Європейська Бізнес Асоціація (EBA) перетворила цю соцмережу на інструмент для залучення нових членів компаній. Власниця компанії Guarantee TNG Катерина Данилейченко після мого навчального курсу почала активно використовувати Linkedin для пошуку нових проектів – її пост в Linkedin набрав понад 100 тис. переглядів, з’явилися нові клієнти», – ділиться успішними кейсами Ігор Ніколенко.

«Ігор Степанов, перед тим як почати новий бізнес в Америці – еко-поселення Art Village в Остіні, штат Техас, – створив профіль в Linkedin і бізнес-сторінку компанії, бо розумів, що без присутності в цій соцмережі в Штатах його не сприйматимуть серйозно. І результат не забарився – свій перший будинок він продав ще на стадії будівництва за 1 млн доларів», – розповідає Ігор і наголошує, що роль Linkedin в промоції бізнесу зростатиме чимдалі більше. Тому починати розвивати та просувати там бізнес-сторінку та власний професійний профіль потрібно вже сьогодні.


6 лайфхаків із тактики просування в Linkedin

1. Будувати персональний і професійний бренди.

2. Транслювати свій автентичний контент (Inbound Marketing).

3. Постійно розширювати аудиторію і network (New ABC – Always Be Connecting).

4. Знаходити правильні партнерства і колаборації.

5. Думати і діяти глобально, регулярно і ефективно.

6. Допомагати лікувати «болі» своїм клієнтам і розповідати про це ринку і цільовій аудиторії.