Як змусити себе бути ефективним #3 | Raiffeisen Bank Aval Як змусити себе бути ефективним #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Як змусити себе бути ефективним #13 | Raiffeisen Bank Aval Як змусити себе бути ефективним #14 | Raiffeisen Bank Aval Як змусити себе бути ефективним #15 | Raiffeisen Bank Aval Як змусити себе бути ефективним #16 | Raiffeisen Bank Aval Як змусити себе бути ефективним #17 | Raiffeisen Bank Aval Як змусити себе бути ефективним #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
17 Вересня 2019

Як змусити себе бути ефективним

Якщо «вигорає» найманий співробітник - це півбіди. Є кардинальне рішення проблеми – піти на іншу роботу або істотно змінити коло своїх обов'язків у цій же компанії. А якщо ти підприємець і у тебе хоч і маленький, але свій бізнес? Що ж робити в такому випадку, адже від себе не втечеш?..

Вигорання - це емоційне виснаження, часто пов'язане з трудовою діяльністю, в якій присутні велика відповідальність, безліч різнобічних завдань і переживань, пов'язаних з цим. Вигорання також може бути спровоковано незавершеними справами і діями, відсутністю зворотного зв'язку тощо.

Які основні помилки підприємців:

  • Якщо навіть цілі й прописані, то в них рідко заглядають
  • Не приділяють належної уваги стратегічним завданням, а це повинно займати щодня 20% робочого часу
  • Відсутній зв'язок між цілями і завданнями
  • Підприємець намагається «заміщати» всі посади в компанії: він і власник, і директор, і бухгалтер, і кур'єр. Вважається, що це економить кошти на виплату заробітної плати співробітникам. Насправді - це пастка. Вона не дозволяє бізнесменові якісно і швидко рухатися вперед. В результаті він застрягає в рутині і займається тільки тим, що постійно «гасить пожежі». А це призводить якраз до тієї самої демотивації і відсутності енергії.

Як їх виправити?

  1. Намітити нові амбітні цілі. Наприклад, завдяки високому доходу придбати новий будинок або відкрити перспективний напрямок в бізнесі. Згадайте для себе, навіщо ви створювали компанію, що ви хотіли отримати завдяки їй.
  2. Визначити проміжні завдання: «вирости» до певних розмірів, отримати бажаний статус, заробити репутацію, підвищити продажі до певного рівня... І якщо це середній і малий бізнес, то вони мають бути поставлені хоча б на 3 роки. Ви, як власник, і ваша команда повинні їх знати і пам'ятати.
  3. Прописувати щотижня дії/завдання для здійснення своєї власної мети і цілей компанії.
  4. Щодня звіряти, наскільки ви наближаєтеся до них. Для цього необхідно їх візуалізувати.
  5. Фіксувати цілі і завдання письмово - обов'язково!
  6. Калькулювати час на їх досягнення (письмово, а не «в умі»!)
  7. Обов'язково планувати свій відпочинок і відпочивати. Багато підприємців вважають: спочатку вони поставлять бізнес «на ноги», а потім вже будуть «пожинати плоди». Ця ідея утопічна. Робіть перерви в своїй основній діяльності з певною періодичністю і регулярно. Це те, що буде вам давати енергію, мотивацію і дозволить генерувати нові ідеї.
  8. Ваш штат співробітників має бути укомплектований повністю. Це не те, на чому варто економити. Якщо ви почнете мислити стратегічно, ви зрозумієте, що ці люди в майбутньому допоможуть стати вашому бізнесу ефективним.

Не боріться з собою. Домовляйтеся з собою. Завжди дивіться вперед: в чому буде ваша перемога, якщо ви зробите той чи інший крок? Успіху Вам в бізнесі!

Оксана Долгова, бізнес-тренер Bogush Time