Які інновації будуть актуальні в найближчі роки #3 | Raiffeisen Bank Aval Які інновації будуть актуальні в найближчі роки #4 | Raiffeisen Bank Aval
Новий зручний застосунок MyRaif
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Які інновації будуть актуальні в найближчі роки #13 | Raiffeisen Bank Aval Які інновації будуть актуальні в найближчі роки #14 | Raiffeisen Bank Aval Які інновації будуть актуальні в найближчі роки #15 | Raiffeisen Bank Aval Які інновації будуть актуальні в найближчі роки #16 | Raiffeisen Bank Aval Які інновації будуть актуальні в найближчі роки #17 | Raiffeisen Bank Aval Які інновації будуть актуальні в найближчі роки #18 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr
25 Червня 2020

Які інновації будуть актуальні в найближчі роки

У контексті трансформації бізнесу, особливо торгівлі, яка відбувається тут і зараз, на очах у нас з вами, у підприємців з'являються нові ідеї та проекти. Про те, які стартапи і рішення будуть затребувані в наступні кілька років і в яких сферах варто розвиватися, прогнозує Євген Саранцов, IT-підприємець, засновник відкритої платформи інновацій Reactor.ua.

Тренди на 2020 рік

Доповнена реальність. У користувачів зарубіжних інтернет-магазинів з'являється можливість вивчити і «приміряти» продукт в онлайні.

Альтернатива AliExpress і Amazon. В Україні слабо розвинені покупки і доставки зі всесвітніх платформ електронної комерції WooCommerce, Bigcommerce, Shopify. Покупці будуть шукати ресурси, які максимально спрощують процес покупки і дають оптимальну швидкість доставки.

Аналітика на основі AI. Покупці хочуть персоналізованих пропозицій і зручних інтерфейсів на одному екрані, реагування на зміни їхніх вподобань.

Соціальний шопінг. Соціальні мережі допоможуть успішно продавати товари, не маючи власного торгового майданчика. Китай давно пішов у цьому напрямку, а з появою нового інструменту електронної комерції Facebook Shops реальність продавців і покупців в Україні змінюється. Поспішайте відкривати безкоштовні віртуальні вітрини в соціальних мережах Facebook і Instagram.

Єдність реальності і віртуальності. У 2020-2021 році, серед іншого, покупці захочуть самостійно управляти виготовленням товарів, які виробник робить для них. Це не тільки різні можливості 3D-друку та індивідуальні розміри, але також індивідуальний дизайн речей. Майбутнє скасовує оптові партії і склади непроданих запасів.

ТОП-10 рішень, які «вистрілять»

Євген Саранцов звертає увагу підприємців на наступні зростаючі стартапи, як можливість використовувати ці продукти в своєму бізнесі або створити подібний продукт в Україні, адаптований до нашого ринку.

1. Truefit www.truefit.com - допомагає підібрати розмір одягу користувачеві і при цьому приховати з видачі позиції, по яких немає відповідного для конкретного користувача розміру.

2. Customly www.customily.com дозволяє користувачеві інтернет-магазину здійснювати унікальні кастомізовані покупки. Завдяки платформі клієнт може вибрати колір, напис на футболці або кухлі, канцтоварах, чохлі на телефон, а його дизайн автоматично переводиться в файл для друку і відправляється у виробництво.

3. Wizart https://app.wizart.tech/ - програма, яка дозволяє споживачам «приміряти» шпалери або фарбу на стіни квартири за допомогою екрану телефону, не виходячи з дому.

4. VOIR https://voir.me/ пропонує інтернет-магазинам косметики показати, як буде виглядати макіяж на конкретній людині. Пропонуються також маркетингові інструменти: можливість поділитися в соціальних мережах, аналітика.

5. Unmade www.unmade.com - онлайн-конструктор взуття та одягу, дає можливість модним брендам пропонувати клієнтам брати участь в моделювання власного гардеробу. Ресурс дозволяє трансформувати розробку, дизайн і виробництво під окремого покупця. Це дозволяє запустити реагуючі на попит ланцюжки поставок і виробництва.

6. Entrupy www.entrupy.com/ - перевіряє брендові сумки на справжність і допомагає виявити підробки з точністю 99%.

7. Lookiero https://lookiero.com/ - персональна онлайн-служба для покупок одягу і аксесуарів. «Особистий покупець» аналізує профіль клієнта і вибирає для нього 5 товарів. Отримавши їх, клієнти самі вирішують, що залишити, а що повернути без додаткових витрат. Доступний поки тільки в декількох європейських країнах, але це можливість і для України.

8. BLUEGRioT https://www.bluegriot.fr/ - «розумні вішалки» для одягу з використанням технологій RFID і Thread. Вішалка активується рухом, вона може сказати, які розміри доступні, і замовити потрібний розмір, який буде очікувати клієнта в примірочній.

9. Hubstairs https://www.hubstairs.com/ - дизайн інтер'єру за допомогою AR-технологій. Клієнт сканує кімнату через застосунок на камеру свого пристрою, після чого йому пропонуються варіанти облаштування, виходячи з розмірів приміщення.

10. Presize.ai https://www.presize.ai/ - «віртуальна примірювальна» для онлайн-покупок, сканує фігуру покупця і допомагає вибрати оптимальний розмір і фасон одягу.