Термінові грошові перекази в межах України (крім АР Крим) в гривнях через мережу відділень
Raiffeisen Bank Aval є одним з найбільших агентів компанії Western Union в Україні
Raiffeisen Bank Aval здійснює виплату переказів через систему грошових переказів Meest.
Здійснюйте цілу низку розрахунків з Raiffeisen Bank Aval, представленому у багатьох містах України
Фізична особа-резидент може здійснювати валютні операції з переказу коштів за кордон в межах Е-ліміту протягом календарного року на загальну суму, що не має перевищувати в сукупності 100 000 євро ( в еквіваленті) включно. Користуйтеся послугою з переказу коштів за кордон в межах Е-ліміту для таких видів валютних операцій:
Послуга відправлення та виплати переказів Western Union/Аваль-Експрес/Meest (тільки виплата) надається на умовах договору приєднання, яким є бланк на відправлення/отримання переказу за встановленою Western Union або Банком формою. Внесення змін та доповнень до бланка на відправлення/отримання переказу не є можливим.
Клієнт-ініціатор переказу має право відмовитися від договору до внесення коштів переказу до каси Банку.
Розмір витрат, які повинен сплатити клієнт та/або порядок їх визначення, включаючи податки, міститься в Тарифах:
Тарифи містять розмір витрат, який має сплатити клієнт та/або порядок їх визначення, включаючи податки.
Позасудовий розгляд скарг клієнтів здійснюється шляхом розгляду Банком скарг та заяв клієнтів в порядку та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Гарантійні фонди та компенсаційні схеми при отриманні клієнтом послуги (якщо сума переказу не зараховується на відкритий в Банку рахунок клієнта) законодавством України не передбачені.
Послугу надає АТ «Райффайзен Банк Аваль», ліцензія НБУ №10 від 18.06.2018р.; код ЄДРПОУ 14305909; включений до Державного реєстру банків 27.03.1992р. під № 94; місцезнаходження: 01011, м. Київ, вул. Лєскова, 9; контактні телефони: 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88 ; адреса електронної пошти info@aval.ua ; державне регулювання діяльності Банку здійснює Національний банк України (01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; гаряча лінія: 0800 505 240). Скарги споживачів фінансових послуг приймаються у відділеннях Банку за адресами, в телефонному режимі шляхом звернення споживачів до Інформаційного центру Банка за телефонами 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88, а також на електронну пошту шляхом направлення листів на електронні адреси info@aval.ua.
Послуга з переказу безготівкових платежів на користь отримувачів за ініційованими держателями платіжних карток міжнародних платіжних систем Visa/MasterCard, емітованими іншими ніж АТ «Райффайзен Банк Аваль» банками, надається на умовах договору приєднання, який укладається шляхом приймання (акцепту) клієнтом Публічної пропозиції.
Внесення змін та доповнень до договору не є можливим.
Після введення клієнтом на сайті Банку всієї запитуваної інформації для здійснення переказу коштів (в т.ч. паролей), клієнт – ініціатор переказу не має можливості відмовитися від договору.
Позасудовий розгляд скарг клієнтів здійснюється шляхом розгляду Банком скарг та заяв клієнтів в порядку та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб гарантує клієнту відшкодування коштів за його рахунками, відкритими в українських банках
Послугу надає АТ «Райффайзен Банк Аваль», ліцензія НБУ №10 від 18.06.2018р.; код ЄДРПОУ 14305909; включений до Державного реєстру банків 27.03.1992р. під № 94; місцезнаходження: 01011, м. Київ, вул. Лєскова, 9; контактні телефони: 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88 ; адреса електронної пошти info@aval.ua ; державне регулювання діяльності Банку здійснює Національний банк України (01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; гаряча лінія: 0800 505 240). Скарги споживачів фінансових послуг приймаються у відділеннях Банку за адресами, в телефонному режимі шляхом звернення споживачів до Інформаційного центру Банка за телефонами 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88, а також на електронну пошту шляхом направлення листів на електронні адреси info@aval.ua.