Контакти #2 | Raiffeisen Bank Aval Контакти #3 | Raiffeisen Bank Aval
Залишайтеся вдома. Все онлайн у Raiffeisen Online.
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Контакти #12 | Raiffeisen Bank Aval Контакти #13 | Raiffeisen Bank Aval Контакти #14 | Raiffeisen Bank Aval Контакти #15 | Raiffeisen Bank Aval Контакти #16 | Raiffeisen Bank Aval Контакти #17 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr

Контакти

Загальні питання

0 800 500 500 - по Україні

(044) 490 8888 - у Києві

(068) 490 08 88 - з Київстар

521 - з Vodafone

info@aval.ua

Форма зворотного звязку

Залишіть відгук, поставте питання, оцініть нашу роботу або призначте зустріч із керівництом банку

Мешканцям Криму

Шляхи вирішення питань, повязаних із припиненням діяльності банку в Криму

Центральний офіс

01011, Київ, Лєскова 9

Питання щодо кредитної заборгованості

0 800 509 900 - по Україні

(044) 496 1146 - у Києві

Протидія шахрайству та відмиванню коштів

0 800 509 990 - по Україні

(044) 230 9959 - у Києві

fraud.incidentbox@aval.ua

Raiffeisen Online

0 800 500 133 - по Україні

Raiffeisen Business Online

0 800 505 770

clientbank.support@aval.ua

пн-пт з 8:00 до 22:00

cб-нд з 8:00 до 20:00

Загальнi питання для бізнес-клієнтів

0 800 505 045 - по Україні

(044) 590 24 98 - у Києві

пн-пт з 8:00 до 22:00

сб-нд з 8:00 до 20:00

Валютне врегулювання для бізнес-клієнтів

0 800 500 025 - по Україні

пн-пт з 9:00 до 18:00

Еквайринг

0 800 500 738 - по Україні

(044) 495 9191 - у Києві

цілодобово

Реалізація заставного майна

0 800 300 800 - по Україні

assets.collection@aval.ua
- придбання майна

wo.sale@aval.ua
- придбання активів

пн-пт з 8:00 до 19:00

Контакти | Raiffeisen Bank Aval

Інформування осіб

Зверніться до потрібного підрозділу або скористайтеся формою зворотного зв’язку для вирішення вашого питання.

Основним каналом прийому звернень, в АТ «Райффайзен Банк Аваль», є Форма зворотного зв’язку, що розміщена за посиланням https://www.aval.ua/kontakty/kontaktna-forma. Звертаємо увагу, що з огляду на правила інформаційної безпеки, АТ «Райффайзен Банк Аваль» не може гарантувати, що всі звернення, які направляються до Банку іншими каналами, зокрема на електронні поштові скриньки, будуть отримані та розглянуті. Підтвердженням того, що Банк отримав звернення на електронну поштову скриньку, є повідомлення про реєстрацію цього звернення, яке направляється на вказану заявником електронну адресу.


E-mail для інформування осіб про пов’язаність із банком
Поштова скринька АТ "Райффайзен Банк Аваль", що використовується виключно для інформування осіб щодо набуття статусу пов'язаності із Банком згідно статті 52 Закону України "Про банки і банківську діяльність", № 2121-III від 07.12.2000 р., та щодо законодавчих вимог до правочинів між Банком та пов'язаними особами.
Листи, направлені з даної поштової скриньки, носять інформативний характер та не потребують надання відповіді.