Raiffeisen Bank Aval пропонує депозитні програми, які зможуть задовольнити ваші потреби. Отримуйте на ваш мобільний телефон СМС про зарахування та зняття коштів на/з депозитного рахунку безкоштовно.
Вклад "Класичний Строковий” – найвища процентна ставка серед існуючих вкладів; без пролонгації; без поповнення; без можливості дострокового повернення; виплата відсотків у кінці строку, відкриття та підвищена ставка в Raiffeisen Online
2000 грн.
гривня
від 1 місяця
Вклад “Ощадний” – з пролонгацією, з правом поповнення, щомісячна виплата відсотків на поточний рахунок або капіталізація відсотків, часткове зняття коштів протягом пільгового періоду, можливість відкриття в Raiffeisen Online
500 грн
гривня
Вклад “Універсальний” – безстроковий вклад з правом поповнення та часткового зняття коштів, щомісячна капіталізація відсотків, можливість відкриття в Raiffeisen Online
100 грн.
гривня
Вклад "Бонус" – вклад терміном на 1 місяць з п`ятьма пролонгаціями, зі зростаючою відсотковою ставкою, з правом часткового зняття зі спливом кожного місяця протягом пільгового періоду.
Згідно з багатьма рейтингами Райффайзен Банк Аваль найнадініший банк в Україні.
Відкриття та операції за рахунком 24/7
У декілька кліків через Raiffeisen Online або завітайте до одного з відділень Банку
Послуга відкриття та ведення вкладних (депозитних) рахунків фізичних осіб надається на умовах Договору банківського обслуговування, який укладається на необмежений строк.
Клієнт має право в будь-який момент строку дії Договору, після закриття всіх рахунків (у тому числі, вкладних) та повного погашення заборгованості перед Банком, ініціювати розірвання Договору (відмовитися від Договору) шляхом звернення у відділення Банку з відповідною письмовою заявою.
Зміни та доповнення до Договору вносяться Банком шляхом викладення «Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк Аваль» в новій редакції та її оприлюднення на сайті Банка один раз на місяць двадцять п’ятого числа (якщо двадцять п‘яте число припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, оприлюднення здійснюється в перший робочий день, наступним за ним). Така періодичність внесення змін до Правил не застосовується у випадках, коли внесення змін обумовлено необхідністю приведення умов Договору у відповідність до вимог законодавства України (в таких випадках, змінені Правила оприлюднюються на сайті Банку та набирають чинності із зазначеної в них дати). Клієнт зобов’язаний двадцять п‘ятого числа кожного місяця ознайомлюватись з новими (зміненими) Правилами.
Розмір витрат, які повинен сплатити клієнт та/або порядок їх визначення, включаючи податки, міститься в Тарифах.
Позасудовий розгляд скарг клієнтів здійснюється шляхом розгляду Банком скарг та заяв клієнтів в порядку та у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
Банк є учасником Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, який гарантує клієнту відшкодування коштів за його рахунками, відкритими в Банку.
Послугу надає АТ «Райффайзен Банк Аваль», ліцензія НБУ №10 від 18.06.2018р.; код ЄДРПОУ 14305909; включений до Державного реєстру банків 27.03.1992р. під № 94; місцезнаходження: 01011, м. Київ, вул. Лєскова, 9; контактні телефони: 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88 ; адреса електронної пошти info@aval.ua ; державне регулювання діяльності Банку здійснює Національний банк України (01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; гаряча лінія: 0800 505 240). Скарги споживачів фінансових послуг приймаються у відділеннях Банку за адресами, в телефонному режимі шляхом звернення споживачів до Інформаційного центру Банка за телефонами 0 (800) 500-500 (044) 490-88-88, а також на електронну пошту шляхом направлення листів на електронні адреси info@aval.ua.
Послуга відкриття та ведення вкладних (депозитних) рахунків фізичних осіб надається АТ «Райффайзен Банк Аваль» (далі – Банк) на умовах Договору банківського обслуговування (далі –Договір).
Договір банківського обслуговування є договором приєднання (стаття 634 Цивільного кодексу України) та складається з публічної пропозиції, заяви про акцепт публічної пропозиції/угоди, «Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк Аваль», тарифів Банку та заяви про розміщення вкладу (депозиту).
При розміщенні в Банку коштів вкладу (депозиту) для клієнта відсутні будь-які наслідки в разі його несвоєчасного звернення до Банку щодо повернення грошових коштів вкладу (депозиту). Так, строкові вклади (депозити), повертаються клієнту автоматично в дату закінчення строку вкладу (депозиту) шляхом переказу коштів на поточний рахунок клієнта. Також, вклади (депозити), умови розміщення яких передбачають дострокове повернення коштів вкладу (депозиту), можуть бути достроково повернені клієнту на підставі його заяви.
Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання послуги залучення банківського вкладу (крім надання пакета банківських послуг).
Банк не має права вносити зміни до укладеної з клієнтом заяви про розміщення вкладу (депозиту) в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено Договором або законом.
Клієнт може відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
Відкривайте депозит у декілька кліків через систему «Райффайзен Онлайн» або завітайте до будь-якого відділення Банку, надавши такі документи для відкриття депозитного рахунку:
Зателефонуйте на гарячу лінію Інформаційного центру за номерами: 0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних телефонів), (044) 490-88-88 (дзвінки на міський номер – згідно з тарифами оператора) або 521 (для абонентів МТС) – та призначте зустріч на оформлення вкладу у відділенні. Таким чином, у призначений час Вам не потрібно буде чекати в черзі.
Доходи фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців у вигляді нарахованих відсотків за банківськими рахунками (депозитними, поточними, картковими) підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб незалежно від суми отриманого доходу:
Банк самостійно здійснює утримання та перерахування податку з суми нарахованих відсотків (тобто Клієнту на рахунок зараховуються відсотки за мінусом 19,5%).
Основна сума банківського вкладу не оподатковується.
Поповнення вкладу може бути готівковим або безготівковим.
Здійснити внесення коштів готівкою на вклади «Класичний Строковий»*, «Бонус»* та поповнювати вклади «Ощадний» або «Універсальний» можна у касі будь-якого відділення Райффайзен Банку Аваль.
Без комісії здійснити готівкове поповнення вкладу «Універсальний» можна у відділенні, де був відкритий рахунок. При поповненні даного вкладу в іншому відділенні банку: у гривні – безкоштовно; в іноземній валюті – 0,7% від суми, але не менше ніж 1 дол. США / євро.
Безготівкове внесення коштів на вклад «Класичний Строковий» можливо одноразово в системі «Райффайзен Онлайн» з будь-якого рахунку, або з власного поточного рахунку «Для виплат» у відділенні Банку.
Безготівкове внесення коштів на вклад «Бонус» можливе одноразово з власного поточного рахунку «Для виплат» у відділенні Банку.
Безготівкове поповнення вкладу «Ощадний» можливе у тому числі шляхом:
Безготівкове поповнення вкладу «Універсальний» без комісій можна здійснити при поповненні:
Поповнення вкладу «Універсальний» з інших рахунків здійснюється з комісією – 1% від суми поповнення
*Після першого внесення коштів поповнення вкладів не передбачається.
Інша особа може поповнити рахунок в національній валюті на будь-яку суму.
Якщо депозит відкрито в іноземній валюті, то поповнити такий рахунок готівкою може виключно його власник або інша особа за довіреністю (довіреність для поповнення депозитів оформлюється безкоштовно у відділенні Банку).
Контролювати стан рахунків найзручніше за допомогою Інтернет-банккінгу Raiffeisen Online для приватних осіб, доступ до якої надається безкоштовно.
Ви можете підключити послугу SMS-інформування щодо операцій із депозитами для фізичних осіб шляхом підписання у відділенні Банку відповідної заяви. SMS-інформування здійснюється за всіма операціями на суму від 100 UAH, 3 USD/EUR щодо строкових депозитів «Ощадний», «Класичний», «Бонус» та по вкладу «Універсальний». Послуга надається безкоштовно.
Суму вкладу та нараховані відсотки можна отримати:
При частковому або повному знятті коштів з вкладу «Універсальний:
Якщо сума вкладу та відсотків за ним до видачі перевищує 5 тис. дол. США або еквівалент цієї суми в іншій валюті, її необхідно замовити заздалегідь (за 2 банківські дні).
Для здійснення замовлення необхідно особисто звернутися до відділення Райффайзен Банку Аваль та подати відповідну заяву, або замовити необхідну суму, зателефонувавши до Інформаційного Центру Банку.
При достроковому розірванні договору відсотки за депозитом нараховуються у наступному порядку:
Так, довідку можна отримати в будь-якому повнофункціональному відділенні Банку.
Якщо довідка необхідна для надання у посольство, рекомендовано звертатися до відділення, в якому відкрито рахунок.
У відділенні необхідно пред’явити паспорт або інший документ, що посвідчує особу, та примірник договору.