Кредитні картки #16 | Raiffeisen Bank Aval Кредитні картки #17 | Raiffeisen Bank Aval
Залишайтеся вдома. Все онлайн у Raiffeisen Online.
Завантажити Завантажити
Увійти Перекази та Платежі
Кредитні картки #26 | Raiffeisen Bank Aval Кредитні картки #27 | Raiffeisen Bank Aval Кредитні картки #28 | Raiffeisen Bank Aval Кредитні картки #29 | Raiffeisen Bank Aval Кредитні картки #30 | Raiffeisen Bank Aval Кредитні картки #31 | Raiffeisen Bank Aval
Ukr

Кредитні картки

Кредитні картки

Оберіть картку з найвигіднішими умовами.
Кредитні картки | Raiffeisen Bank Aval
Mastercard World 100 днів (chip contactless)
100 днів

До 100 днів безтурботного життя. Покупки зараз – відсотки потім!

Кредитні картки #2 | Raiffeisen Bank Aval
100 днів без сплати % (за безготівковими операціями покупки)
Кредитні картки #3 | Raiffeisen Bank Aval
Плата за обслуговування – безкоштовно (за умови 10 безготівкових операцій покупки в місяць)
Кредитні картки #4 | Raiffeisen Bank Aval

Кредитний ліміт – до 250 000 грн

Кредитні картки #6 | Raiffeisen Bank Aval
Mastercard World "Хочу-картка" (chip contactless)
Хочу-картка

Кредитна картка «Хочу-картка» від Райффайзен Банк Аваль – улюблена картка для щоденних розрахунків. Життя – цікаве, сповнене нових відкриттів і так хочеться спіймати кожну його мить.

Кредитні картки #7 | Raiffeisen Bank Aval

2 безкоштовних зняття щомісяця в банкоматах Райффайзен Банку Аваль (для Тарифної моделі «Хочу-картка 2.0»)

Кредитні картки #8 | Raiffeisen Bank Aval

Пільговий період – до 57 днів

Кредитні картки #9 | Raiffeisen Bank Aval

Участь у Програмі винагород Mastercard та Більше Mastercard

Кредитні картки #10 | Raiffeisen Bank Aval

Кредитний ліміт – до 250 000 грн

Кредитні картки #11 | Raiffeisen Bank Aval
Mastercard World Fishka
Fishback

Ексклюзивна платіжна картка FISHKA поєднує в собі банківську платіжну картку з відновлювальною кредитною лінією та звичайну картку FISHKA.

Кредитні картки #12 | Raiffeisen Bank Aval

Кредитний ліміт – до 250 000 грн

Кредитні картки #13 | Raiffeisen Bank Aval
Пільговий період – до 57 днів
Кредитні картки #14 | Raiffeisen Bank Aval

Обмін балів на знижки у Партнерів Програми: АЗК ОККО, АЛЛО, ФУРШЕТ, PROSTOR та винагороди з каталогу

Кредитні картки #15 | Raiffeisen Bank Aval
Оплата в точках продажу та інтернеті – без комісії
Корисна інформація
інформація, яка може бути корисною для вас
Як отримати кредитну карту?

Залиште заявку на вибрану кредитну картку та ми вам перетелефонуємо. Також ви можете зателефонувати до Інформаційного Центру Банку за номерами:

  • 0 800 500 500 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів); 
  • (044) 490 88 88 (дзвінки на міський номер – згідно з тарифами оператора);
  • 521 (для абонентів Vodafone).

Або звернутися до відділення Банку для заповнення заявки.

Як змінити кредитний ліміт?

Наразі Банк постійно проводить аналіз стану кредитних ліній та у разі позитивної кредитної історії централізовано збільшує кредитний ліміт. Про збільшення кредитного ліміту Банк повідомляє клієнта шляхом направлення sms-повідомлення.

Як погасити заборгованість?

Ознайомитися зі способами погашення заборгованості по кредитній картці можна за посиланням.

Які тарифи на обслуговування кредиту?

З тарифами на обслуговування кредиту ви можете ознайомитися натиснувши «Детальніше» біля вибраної кредитної картки.

Як переглянути кредитну історію?

Ви можете отримати доступ до власної кредитної історії та переглянути її скориставшись послугами Першого всеукраїнського бюро кредитних історій, де вона зберігається. 

Як отримати дану послугу?

  • Звернутися до найближчого відділення Райффазен Банку Аваль. При собі необхідно мати паспорт громадянина України, картку платника податків (ІПН) та надати діючу адресу електронної пошти;
  • Обрати необхідний тарифний план;
  • Вказати персональні данні у платіжному дорученні за оплату послуг;
  • Зробити першу оплату за послугу у касі банку. У подальшому оплати здійснюються також через персональний кабінет на сайті Першого всеукраїнського бюро кредитних історій;
  • Упродовж п’яти днів після оплати послуги на вказану вами електронну адресу буде надіслано лист із даними для входу до персонального кабінету та детальну інструкцію щодо користування послугою.

У подальшому всі зміни та оновлення кредитної історії будуть надходити у вигляді електронного листа на ваш e-mail.

Умови дострокового розірвання договору про надання кредиту

Послуга надання коштів у позику (кредит) надається на умовах Договору банківського обслуговування, який складається з публічної пропозиції, заяви про акцепт публічної пропозиції/угоди, «Правил банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Райффайзен Банк Аваль» (далі – Правила), тарифів кредитодавця та заяви про відкриття карткового рахунку та надання кредиту «Кредитна картка».

Договір може бути розірваний за згодою сторін, за ініціативою однієї з сторін або у випадках, передбачених законодавством України.

Після повного погашення заборгованості за кредитом (у т.ч. дострокового) та закриття клієнтом всіх рахунків, відкритих на умовах Договору, клієнт має право ініціювати розірвання Договору шляхом звернення у відділення Банку з відповідною письмовою заявою. Договір вважатиметься розірваним в дату приймання Банком заяви клієнта про розірвання Договору.

Банк має право ініціювати розірвання Договору за наявності однієї з таких обставин: порушення клієнтом своїх зобов’язань перед Банком за Договором чи іншими договорами; у випадку проведення клієнтом та/або за рахунками клієнта забороненої (заборонених) операції(ій) чи операції(ій), що містять ознаки таких, що підлягають фінансовому моніторингу; настання обставин, які є підставою для припинення надання Банком передбачених Договором послуг клієнту; закриття всіх рахунків клієнта, відкритих на умовах Договору; відсутність факту користування передбаченими Договором послугами Банку.

 У випадку розірвання Договору за ініціативою Банку, Банк припиняє надання послуг за Договором з дати направлення відповідного повідомлення клієнту (або в інший строк, передбачений повідомленням).

Чи була ця сторінка корисною для вас?
Дякуємо! З Вашою допомогою ми стаємо краще!